het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 28-08-08, 13:21   #21
Volwaardig Lid

namornik's avatar

Nationaliteit:
wij zitten niet zo in de buurt, maar mn vrouw had er als kind met haar familie een chata, ik ben er nog nooit geweest, maar als jullie weer een bijeenkomst hebben laat het mij dan ook wten please, ik maak er dan een dagje sightseeing van..gecombineerd met het ontmoeten van oude landgenoten! Regi
Oud 28-08-08, 13:23   #22
Volwaardig Lid

namornik's avatar

Nationaliteit:
of zelfs oude stadsgenoten zie ik...ben zelf opgegroeid in Den Haag/Zoetermeer en Leiden
Oud 28-08-08, 20:48   #23
Nieuw Lid

Mensen omg. Krasna Lipa etc.

Hallo Frans en Janneke,
nee, wij wonen niet aan dezelfde straat, we zitten aan de andere kant van Krasna Lipa, richting Zahrady/Snezna.
In de schoolvakanties zijn we er niet zo vaak, we hebben collega's met schoolgaande kinderen.
We eten regelmatig bij jullie buren.
Vanaf eind volgende week zijn we er gelukkig weer twee weken.
Wie weet komen we elkaar een keer tegen.
gr. Willem en Nardy
Willem en Nardy is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-09-08, 23:39   #24
Actief Lid

C.Berendse's avatar

Nationaliteit:
Hallo Frans en Janneke,

Helaas lees ik jouw bericht nu pas, dus te laat om iets te organiseren in de vakantie. We zijn na twee maanden genieten vandaag teruggekomen uit Jirikov. Ja we kennen jullie wel, ik heb jaren geleden eens met Janneke gesproken bij Venetia in Rumburk en wij zijn elkaar tegen gekomen bij restaurace Mandava ook al in Rumburk. We hebben sinds 14 jaar een huis in Jirikov en deze zomer heeft mijn zus onverwachte gasten met bus en grote caravan naar jullie minicamping gebracht. Wij zijn ergens in oktober weer in Jirikov en nu er meer reactie is gekomen kunnen we misschien wel iets organiseren. Wel leuk iets van jullie te horen, als wij naar Krasna Lipa rijden kijken we altijd even of jullie "thuis"zijn.

Onderwerp-opties

Berichtregels