|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
Nou daar ben ik wel blij mee Stephan, dan zijn we zeker met 5 personen en misschien met 6, maar daar kan natuurlijk nog veel meer bij, toch?
Ik geloof echt wel dat op 7 september een aantal forummers kunnen komen, ja toch????????? ![]()
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn dan ook op vakantie in Praag. Waar is dat Nova Legenda, en hoe is dat te bereiken vanuit de regio Karelsbrug? Wij zitten aan de Ujezd. En is het een gelegenheid waar een 1-jarige dreumes mee naar toe kan? We kunnen haar moeilijk in het hotel achterlaten... Een hoop vragen, maar afhankelijk vd antwoorden kan ik mijn man mss overhalen...
Groetjes, Rianne |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Hier nogmaals de website van het bewuste restaurant. novalegenda.cz Met plan en foto's.
En hier de foto's van de "eerste" meeting in Nova Legenda. meeting 8 juli 2005 Praag Kleine kinderen kunnen gerust mee.
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
Jammer, volgende keer beter El Man. Maar we kunnen er nog wel een aantal mensen bij hebben hoor! Vandaar deze oproep even via de naam van Albert, eigenlijk Arno.( bekenden snappen dit wel
)
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Ik denk niet dat ik mijn man zo ver krijg...en heb zitten bedenken dat nu we wat langer in Praag zijn, we allebei ook graag wel een keer naar zo'n concert willen, en dat moet om en om, anders gaat Lydia meezingen
, dus dan zijn de avonden al vol...Jammer, maar veel plezier gewenst jullie!Groetjes, Rianne |
|
|
|
|
|
#18 |
|
VIP Lid
|
Jammer Rianne, volgende keer beter
![]()
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
Ik ben wel een beetje verdrietig hoor! Er komen niet zoveel mensen deze keer. Maar met een klein groepje kan het ook wel gezellig zijn. We wachten het gewoon af. Vanaf morgen hebben we geen internet tot onze beschikking dus we zien wel wie er komen.
|
|
|
#20 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij komen in ieder geval.
A3 & L1. |
|
|
|