|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 |
|
Actief Lid
|
Freddy maakt zeker leuke foto`s hoor, en ik wil er ook wel een paar voor jullie maken.
(Mits er weer onverwachts een shovel staat.) Een groepsfoto is altijd leuk voor de thuisblijvers. ![]()
|
|
|
#22 |
|
Legende
|
ik hoop dat we erbij kunnen zijn.
we komen 1 mei 'savonds aan, en of we dan meteen al de volgende dag de hort op gaan naar Dolni ... ik moet de "baas" nog even zachtjes bewerken.
|
|
|
|
#23 |
|
Lid
|
ontmoetingsdag
hallo Jan en Akkelien,
mijn vrouw wist niet zeker of ze zich had aangemeld, dus bij deze Rolf en Anneke Nijssen,van Pension Rianka.En onze zoon gaat ook mee.Lijkt ons leuk, wordt voor ons de eerste keer.Hoop dat er nog vele mogen volgen.Misschien kan het bij ons ook een keer. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Actief Lid
|
Jeetje, ik word een beetje jaloers. Wij gaan in die periode met de motor op vakantie naar Thüringen en dat is al besproken, anders waren we er zeker weer bijgeweest. Wens jullie alvast veel plezier en Freddy a.u.b. maak veel foto's zodat we later alles kunnen bekijken.
Groetjes Dick en Gerda
|
|
|
|
#26 |
|
Forum Freak
|
Ik ben helaas nog niet helemaal zeker, maar wil je mij erop zetten met drie personen. Als het toch niet wil lukken, betaal ik wel gewoon.
|
|
|
|
|
#27 |
|
Super Lid
|
Hoi Mayca,
We houden je in gedachten. Zodra je iets weet, laat het dan even horen. Lukt het niet, dan is dat vervelend, maar er zijn dan geen kosten aan verbonden. Jan |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Lid
|
jammer Jan en Akkelien, wij zijn er dit jaar niet bij. vorig jaar was het erg gezellig, maar wij zijn die week niet in Tsjechie. volgende keer beter
groetjes Margret (zus van......) en de mannen
|
|
|
#30 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() nou...het heeft even geduurd, maar we komen!!!Tot 2 mei!!
|
|