|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#171 |
|
Actief Lid
|
Loek wat vervelend voor jullie ook wij wensen jullie sterkte en hopen dat nu verder wel alles goed geregeld word.
|
|
|
|
#172 |
|
Super Lid
|
Jeetje Loek, wat balen zeg.
Hopelijk wordt het allemaal goed afgehandeld.
|
|
|
|
#173 |
|
Actief Lid
|
Sterkte .
Maar er zijn ergere dingen, dan het materiële. Maar wel heel erg vervelend. ![]() We hopen op een redelijke afloop.
|
|
|
|
#174 |
|
Actief Lid
|
Wat een domper zeg voor Loek en Ria.
Ik hoop dat alles gauw weer goed opgelost wordt, en wat waardeloos dat de ANWB nog niets heeft kunnen regelen voor jullie. Maar gelukkig dat jullie met forumvrienden weer mee naar NL konden rijden. Groetjes daar en sterkte uiteraard. Albert
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Actief Lid
|
Loek en Ria , wat balen zeg na zo'n geslaagde meeting.
Een hele domper , helaas gebeurt dat dus ook in Tsjechië . Kan Freddy hem niet even terug googlen??? als hij dat ook met een bril kan wie weet lukt het ook met deze auto Ook wij hebben het erg gezellig gehad op de meeting bij Jan en Akkelien. Jongens erg goed verzorgt hoor. Als we volgend jaar in tsjechie zijn als er weer eentje georganiseerd word zijn wij zeer zeker weer van de partij. Ik moet nog uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsen hier in de galerij dus dat duurt nog even maar ik heb er ook nog een aantal. ![]()
|
|
|
|
#176 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn dan niet geweest, maar als we de foto's bekijken, zijn wij volgend jaar zeker van de partij.
Maar eerst in de zomer 2 á 3 week naar Jan en Akkelien. We hebben er nu al zin in. Loek en Ria dat is balen zeg, maar dat de ANWB niet sneller reageert ongelovig. We hopen dat het snel opgelost wordt. Succes ermee. Groetjes Gerard en Erna |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Forum Freak
|
Jan en Akkelien, bedankt voor alles, het was weer supergezellig!
Loek en Ria, ik hoop dat voor jullie alles heel snel, goed opgelost wordt, wat een verschrikking. |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Super Lid
|
Het was wel een weekend met wisselende emoties. Een leuke meeting bij Jan en Akkelien (bedankt mensen , die het georganiseerd hebben en mensen die aanwezig waren
). Het is altijd leuk om de mens achter de forumnaam te leren kennen. Een gezellig ambiance en voor elck wat wils. Daarna, de dag erop, het vervelende telefoontje van Ria en Loek. Hun auto was die nacht voor het huis vandaan gestolen. Het doet je wat als je een goede forumvriendin huilend op de plaats ziet staan waar de nacht ervoor hun auto had gestaan. En dan al die sores om alles weer een beetje op de rails te krijgen. Politie over de vloer, bellen met verzekering , ANWB, en als de eerste klap verwerkt is, de berusting en wat nu. Wat een etterbakken die dit geflikt hebben. :En de dag daarop werd mijn persoontje geveld door een virusje. Een dagje helemaal van de kaart. Ook nog eventjes mijn zonnebril kwijt geweest. Vermoedelijk in de late uurtjes van de meeting. Een beetje slordig. Maar de man die alles vindt op internet heeft hem gevonden. Ben er blij om want het is een dure bril en had hem gekregen van de kinderen op mijn verjaardag, een aantal jaartjes geleden. Was eraan gehecht. Gisteren , onderweg naar Zbyslav, nog wel eventjes een nieuwe parasol gekocht bij Tesco. Zet het ding op op het terras en de zon verdwijnt achter de wolken. Tja !
|
|
|
|
#180 |
|
Forum Freak
|
Tabe, het was voor Loek en Ria vast fijn dat ze bij jou even troost konden vinden. Zo zie je maar, soms zit het mee, soms zit het tegen http://www.tsjechie.net/board/f65/ge...ens-19046.html
|
|
|
|