|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#141 |
|
VIP Lid
|
Het weer ziet er inderdaad goed uit!
Iedereen een prettige dag en smakelijk eten! |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Actief Lid
|
Hebben ze het buikje al rond gegeten op dit moment????
![]()
|
|
|
#144 |
|
Super Lid
|
Nee joh, die zijn nog lekker bezig, het weer is natuurlijk Perfect! Ik schat zo morgen tegen de middag een eerste (uitgeruste) reactie te kunnen verwachten
. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Actief Lid
|
Grote excuses dat ik niet aanwezig ben. ben op dit moment net thuis gekomen, we hadden een groot probleem op onze boerderij die ik op moest lossen. erg jammer, nogmaal excuses
martijn
|
|
|
|
#146 |
|
VIP Lid
|
En ...zijn jullie nu lekker aan het uitbuiken en nadrinken??
We zijn razend benieuwd naar de foto's en volgende keer verwachten we toch minstens een webcam ![]()
|
|
|
#147 |
|
VIP Lid
|
ja hoe was het?? en was het varken nog een beetje lekker
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Actief Lid
|
Hier dan de eerste reactie:
Het was voor mij de eerste keer dat ik naar deze meeting ben geweest. Hulde aan Jan en Akkelien dat ze de hele organisatie op zich genomen hebben. Alles was perfect georganiseerd. Het was zo gezellig dat begin van de avond bier van het vat al op was en dat er overgegaan moest worden op de flesjes. Op een paar kleine buitjes na is het droog gebleven. Tijdens de buien konden we in de overdekt zitkuil met openhaard plaatsnemen en genieten van de kleine Tsjechische band die al bekend waren met vele andere forum leden. Ze hebben zelf Nederlandse liedjes ingestudeerd, zoals het kleine café aan de haven. Het eten was in een buffetvorm opgesteld en werd aangevuld waar nodig. Het hoogtepunt was het aansnijden van het varken. Wachtend met een bord in de hand, waren 2 forumleden bezig met het aansnijden van het varken. Boven de grill steeg de temperatuur best, dus dat was afzien voor die 2. Het mocht best smaken allemaal. Met de nog besneeuwde bergtoppen in de verte zat deze forum meeting er al weer op voor mij en ben ik huiswaarts gekeerd. Al met al een geslaagde dag en het was heel leuk om nu ook gezichten bij de namen te zien. Ik heb vele contacten opgedaan en interessante dingen gehoord. Jan en Akkelien en anderen die hebben geholpen, nogmaals bedankt. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Super Lid
|
Leuk om te lezen! Volgens mij moet er nog een mapje worden aangemaakt voor de foto's, want daar ben ik ook wel errug benieuwd naar!
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() http://www.tsjechie.net/photopost/sh...y.php/cat/3138