|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#92 |
|
Forum Freak
|
Marcel..... schaam je!!
![]()
|
|
|
#93 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Actief Lid
|
Het zijn gewoon grote eters.
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
#96 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Oeps, Dat was ik dus ff vergeten, maar sendy (onze hond, nou ja, Beagle) komt in camper mee. Overigens een dikke vrind van iedereen zolang er botten te kluiven zijn! Joris (= carla's hond) en Sendy passen samen wel ONDER de camper! |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Actief Lid
|
Pieter bedankt hoor, dat gaat vast wel lukken. zie pm.
groeten Carla
|
|
|
|
#98 |
|
Super Lid
|
Op de camping en meeting zijn honden wat ons betreft welkom. Als ze maar niet met z'n allen op de kippen van de buren gaan jagen. Die doen namelijk regelmatig een rondje camping. Zo te lezen is het probleem opgelost?
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Super Lid
|
Jan en Akkelien.
Is het mogelijk om twee tsjechische vrienden mee te nemen naar de meeting? Onze vrienden Mira en Jirina uit Zbyslav gaan namelijk met ons mee naar het "noorden". Lekker een paar daagjes er tussenuit. Mira is de man die op de foto aan het spit staat te draaien. Hij is dus een ervaren lekkerevarkenroosteraar.
|
|
|
|
#100 |
|
Super Lid
|
Tabe, natuurlijk is dat geen enkel probleem. Neem ze gezellig mee. vanavond ga ik de lijst maar weer eens bijwerken.
Je mag Mira wel vragen hoeveel varken hij rekent per persoon. Ik heb hier ook al iets door gekregen, maar op het advies van een persoon af te gaan....we willen niet dat mensen met honger naar huis gaan. |
|
|
|