![]() |
|
|
#71 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
We gaan het zien! Fred wil ook wel mee, dus ik ga ervan uit dat we gezamenlijk komen 6 november. To be continued!
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Moderator
|
Die liggen kennelijk nog dronken onder de tafel.
![]()
|
|
|
#75 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Nou nou, het pakte even heel anders uit...(de foto's komen er wel hoor, maar die zullen zoals jullie zullen zien ook heel anders uitpakken, haha). Donderdag 6 november, 2008, Praag..., we hebben op onze manier een druk programma en i.p.v. met de laatste trein terug te gaan naar Senohraby (00.25 uur vanaf Hlavni Nadrazi en de eerste gaat weer om 03.45 uur) heb ik hotel Venezia in de Sokolska (bij metrostation I.P. Pavlova) gereserveerd voor die nacht. Gewoon voor de leukte, de prijs was respectabel en mocht het laat worden bij de meeting, ach dan hoeven we niet om 00.00 uur een sprint te trekken naar het station. Na van alles en nog wat te hebben gedaan (reisverslag volgt, ook nog met speciale dank voor tips aan Freddy2005), komen we rond 20.00 uur Tuska Koala binnen. Op het forum lazen we dat de meeting beneden aan de bar was, dus daar maar kijken. De meeting zou beginnen om 19.00 uur, dus ik ging er van uit dat het om 20.00 uur wel "in volle gang" moest zijn. Nou, de tent was afgeladen, maar geen Nederlander te bekennen...Na het halve café te hebben aangesproken (bleken allemaal Tsjechen te zijn) en daarna de kelner, die tot zijn spijt geen plek meer had (met z'n allen aan de bar staan is hier blijkbaar niet zo gewoon) en ook nog vertelde nog nooit gehoord te hebben van een Nederlandse meeting in dit café, blazen we af...geen punt, wij vervolgden onze weg naar de Pivovarsky Dum (9 soorten bier geproefd, weliswaar in "proefhoeveelheden") en daarna naar de Legenda music-bar, waar we echt de dansvloer hebben betreden. Na een heerlijke avond rolden we zo naar het hotel. Vanmorgen opende ik voor het eerst mijn mails en las in een mail van 5 november (van Semabyt), dat de plek van de meeting is veranderd. Geen man overboord, wij hebben het leuk gehad! Foto's en verslag volgen!!!
Laatst aangepast door Nathalie L.; 12-11-08 om 21:12. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Forum Freak
|
Maar toch wel jammer voor jullie!!!
|
|
|
#77 |
|
VIP Lid
|
Niks jammer voor Nathalie!
Ik denk -weet wel zeker- dat ze nu een leukere avond heeft gehad alleen jammer dat m'n berichtje te laat bij haar is aangekomen. Wat de 1ste-donderdag-vandemaand betreft: Een paar jaar geleden werd die gehouden in de ierse pub "mollymalones" aan U obecniho dvora. Je kon daar echt vanalles ontmoeten, van bloemenimporteur tot autovrakkenhandelaar en stroopwafelbakker. Ik vond dat altijd een leuke meeting waar best wel wat van op te steken was. Deze meeting veranderde echter langzaamaan in een borrel voor medewerkers van een grote nederlandse bank die hier actief is, het daarmee steeg het stropdassengehalte. ('as u begrijp wa'k bedoel') Iets waar ik geen behoefte aan heb en er dus helemaal niet meer kom (ben ook géén lid van de NLse ver in P) P |
|
|
|
|
|
#78 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Dus...eind goed al goed! Onze avond was geslaagd!
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
De bovenste etage van het Hilton-hotel (niet het Hilton in de oude stad, maar die in de buurt van Florenc).
|
|
|
|