![]() |
|
|
#61 |
|
Volwaardig Lid
|
voor jouw (jullie) altijd, kom maar op....
![]() ![]()
|
|
|
|
#62 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#63 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Nou, ik beloof bij deze dat wij in november meeborrelen en foto's zullen maken!
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Gelukkig vonden we toen Kimberly en Regi (ben zijn nickname even kwijt). Toen werd het erg gezellig. Maar voor de vakantiegangers onder ons, wanneer je niet (zoals wij) met wat mensen van het forum hier hebt afgesproken is het niet echt de moeite waard om er als toerist heen te gaan. Want er waren er een aantal bij die niet eens de moeite namen zich aan ons voor te stellen, ons steeds buiten de gesprekken hielden en zich werkelijk zeer onbeleefd gedroegen, ondanks de hete aardappel in de keel )Ach er zijn ook erg gezellige mensen geweest dus uiteindelijk hebben we ons prima vermaakt.
|
|
|
|
#65 |
|
Nieuw Lid
|
amai, tis weer ff geleden bij mij...
maar wat het borrelen betreft dus... ik ben, in september, toen rond half 8 eens langsgekomen, maar niemand te bespeuren... soms lijkt het wel een spookgebeuren ![]() maar goed, in november spring ik wel eens even binnen, maar wat later op de avond. De februari-meeting was zeer leuke avond!!! dus het is geen complete mythe ![]() greetingzz Pét'a
|
|
|
#66 |
|
Actief Lid
|
Als ik zo lees wat Noëlle schrijft, kunnen we beter zelf weer een meeting organiseren zoals Elly en Arno altijd deden in september. Dat waren altijd gezellige bijeenkomsten.
|
|
|
#67 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Nou, dan maar even op de man af aan de organisatoren. Wij wonen niet in Praag, hebben wel een tweede huis(je) in de buurt en houden ook wel van een drankje. Spreken niet echt met een aardappel in de keel, maar mochten wij zin hebben om 6 november aan te schuiven doen we dat gewoon. Gezelligheid kent geen tijd en ook al ben ik alleen met mezelf heb ik het ook altijd gezellig. Omdat we alleen niet zo van verplichtingen houden zeggen we niets voor 100% toe, maar wie weet tot dan!
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Actief Lid
|
De organisatoren van die borrel zitten volgens mij niet eens op dit forum. Toen ik het er over had herkenden ze het niet. Is van een Nederlandse vereniging in Praag.
Het was erg druk die borrel in september ik denk een man/vrouw of 18 a 20. De meesten waren heel gezellig, eigenlijk was het er maar een die zo vreemd deed.
|
|
|
#69 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#70 |
|
Actief Lid
|
Hmm ja hahaha
![]() Er stak er een met kop en schouders bovenuit. En die ging naar een groepje toe die zich verder aan niemand hebben voorgesteld, maarja doordat ik ze niet gesproken heb zijn ze inmiddels een beetje weggezakt uit mijn geheugen. Maar die ene....Zoiets heb ik nog niet zo vaak meegemaakt. Omdat ik een kwebbelkont ben en erg hartelijk heb ik meestal met alles en iedereen goed en vrij snel contact. Maar ik was een beetje te min voor haar denk ik ![]()
|