![]() |
|
|
#81 |
|
VIP Lid
|
Goeie dag allemaal, bekijk t forum meestal even snel en dacht, laat ik eens kijken bij ontmoetingsplaats...
Haha, ben een beetje te laat voor 9 maart... Ga eind volgende week voor een weekje naar Nederland, m'n Corsa halen haha... Als er daarna wat wordt afgesproken, kom ik zeker langs ![]() Perpetuum is een leuke club Peter, alleen iets anders dan wat jij draait ![]() |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Actief Lid
|
Datum voor volgende Brno-meeting??
Hallo, ik zal maar een eerste gooi doen voor een datum van een volgende Brno-meeting. Als het deze maand npg gaat gebeuren heb ik weinig in de aanbieding: Alleen vrijdag de 20e (april). De week daarna ben ik in NL, tot rond 8 mei. Als het pas mei wordt, moet ik opnieuw in mijn agenda gaan kijken.
Dus: Wie kan er vrijdag 20 april (en evt. daarna naar Breek4Beats in Fleda??) Plaats: Nog af te spreken. (Voorstel: als we het toch over Fleda hebben: Daar is ook een vinarna... Getest en goed gekeurd ) |
|
|
|
|
|
#84 |
|
VIP Lid
|
Hai hai, ik kan denk de 20e wel, maar moet ik ff checken...
Heb je meer info over Breek4Beats in Fleda? Mij zegt t niet zoveel ![]() |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Actief Lid
|
Break for Beats
http://www.fleda.cz/permalink.php?id=642
Ik weet trouwens nopg niet zeker of ik daar heen ga, hangt een beetje van de rest van mijn weekend plannen af. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
VIP Lid
|
Ow, daar ben ik een keer langs gelopen...
Dus weet t iig wel te vinden... Denk alleen niet dat ik de 20e kan, zit nm thuis met een longontsteking ![]() |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Actief Lid
|
helaas, de 20e zit ik net in de auto terug naar Tsjechie. Ben voor 2 dagen (inmiddels 2 weken geworden) voor mn werk in Holland en die datum rij ik via Hamburg terug naar Tsjechie, dus als het later kan, graag!
Gr. Ray
|
|
|
#89 |
|
Actief Lid
|
Ik denk dat ik wel kom, ben waarschijnlijk wel in Brno.
Gaat er trouwens nog iemand naar het Rio de Riveiera festival in Brno, a.s. zaterdag? (Ik had die oproep al een keer hier geplaatst, maar hij is verplaatst naar "Muziek... etc.". Maar het ging mij er noet om een algemene aankondiging te doen van dit event, maar om te kijken of er nog forumlezers heen gaan - alleen gaan daar heb ik nl. niet zo'n zin in...) |
|
|
|
|
|
#90 |
|
VIP Lid
|
Ik wilde naar Rio de Riveiera, maar door omstandigheden helemaal vergeten... :traan:
As vrijdag, denk niet dat ik in Brno ben dan, maar anders kom ik wel even langs voor een biertje ![]() |
|
|
|