![]() |
|
|
#61 |
|
Lid
|
tak ahoj,ja sem belgicka ceska,akorad sem vcera koupila byt v Pohorelicich,sem tu bez vozu,jinak bych rada prisla,mozna priste,DENISE,
|
|
|
|
#65 |
|
Actief Lid
|
Ik kan denk ik wel. (90% zeker). Mocht er iets tussen komen (we zijn druk bezig met het zoeken naar een huis, dus at kan een reden zijn om ineens niet in Brno te zijn) dan laat ik het wel weten.
Groeten, Peter (P.S.: Barbecue in Vyskov is een goed idee!! Zomer, tuin... heb je lastige buren? Zo niet, kunnen we er wel een reggae-feestje van maken) |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Nieuw Lid
|
Hej
vanaf midden maart zit ik ook in Brno. Ik ken er niemand en ga er heen voor mijn werk. Een uitje zou best s leuk kunnen zijn. Zijn er nog initiatieven gepland? Groet N. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Lid
|
Hoelang blijf je in Brno Nescio, als je lang genoeg blijft kun je ons vergezellen op de eerste vrijdag van april (als iedereen kan tenminste) , een precieze datum zul je later op dit forum vinden.
Groetjes Jac-Bart (P.S.: Barbecue in Vyskov is een goed idee!! Zomer, tuin... heb je lastige buren? Zo niet, kunnen we er wel een reggae-feestje van maken) Op zich heb ik geen lastige buren Peter, maar of ze een discoavondje leuk zullen vinden vraag ik me heel erg af, daarbij moet onze zoon (1,5 jaar) ook wel kunnen slapen natuurlijk en jammer genoeg slaapt hij gelijk in de kamer naast de BBQ en het zwembad. Natuurlijk kunnen we wel muziek draaien, alleen niet zo hard. Groeten Jac-Bart |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nieuw Lid
|
hej
ik ben er slechts om de week, en op vrijdag vertrek ik steeds terug naar Belgie... Iets drinken in de week zou makkelijker zijn.... |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Lid
|
9 Maart staat vast.
Ik kom met mijn vrouw, zoals afgesproken. Ik heb er persoonlijk niet zo heel erg veel moeite mee om in een rookvrij café af te spreken (ik weet alleen niet of het nou zo gezellig is als sommige mensen, waaronder ik, elk kwartier naar buiten gaan om te roken). Ik heb geen idee waar we af zouden moeten spreken, zelf ken ik Brno niet goed. Wie komen er nog meer? Groeten Jac-Bart |
|
|
|