![]() |
|
|
#31 |
|
Legende
|
Aan allen een fijne avond morgen en maak het niet TE bont, wij wachten tot zaterdag voor een lekker Tsjechisch biertje of nog eentje meer....en nog een.....
|
|
|
#35 |
|
Lid
|
Sorry dat ik al zolang niet gereageerd heb, ik heb het erg druk ivm de kerstdagen.
Ik denk dat het een beter idee is om een "nieuwjaarsborrel" te doen, in de eerste week van Januari. Wat denken jullie? Het zou inderdaad leuker zijn als er zich meer mensen aan zouden melden, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar het was zeker gezellig. Zullen we dan vrijdag 5 Januari afspreken? Groetjes Jac-Bart. PS. Mochten we elkaar niet meer spreken, hele prettige kerstdagen en een mooi uiteinde van het jaar. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Actief Lid
|
De beste wensen voor iedereen!
Goed idee, een nieuwjaarsborrel, alleen ben ik bang dat het niet lukt om erbij te zijn, 5 jan. ga ik nl. voor een weekje naar NL, ben de 14e weer terug. En eerder deze week gaat echt niet lukken. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Actief Lid
|
een beetje laat... maar ik heb mijn agenda eens doorgebladerd. Mogelijke data ('s avonds) voor een NL/CZ/BE/SK Brno-biertje(s)-meeting, wat mij betreft (incl. doordeweekse dagen):
- zaterdag 27/1 - donderdag 1/2 - vrijdag 2/2 - zaterdag 3/2 - dinsdag 6/2 - vrijdag 9/2 - vrijdag 23/2 Er is nog een kleine kans dat het ook eerder lukt (19 of 20/1), maar dat weet ik pas als ik weer terug uit NL ben - d.w.z. komende week. (Je schijnt over dit soort gekompliceerde dingen een enquete te kunnen op zetten... administratoren/moderatoren, Help mij!) |
|
|
|