het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 01-03-08, 23:37   #11
Geroyeerd Lid

En watvoor ras zijn die dames op leeftijd?
Anke& is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-08, 00:41   #12
Actief Lid

moesti's avatar

Nationaliteit:
Dit is een heel fijn aanbod, Liesje. Als er geen andere kandidaten opdagen wil ik het graag overwegen. - maar voel je uiteraard vrij om dit aanbod te negeren...

Antwerpen ligt voor vele Nederlanders vlakbij...Zin in huisruil ? Geen probleem want dat kan ook.
mvg
moesti is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-08, 08:40   #13
Actief Lid

C.Berendse's avatar

Nationaliteit:
Zo'n ruil kan heel goed uitpakken. Zelf hebben wij hier afgelopen week ervaring mee op gedaan. Wij hadden namelijk een advertentie gezet op ruilen.nl waarin wij vroegen of iemand onze koel-vriescombinatie en nog wat spullen kon transporteren naar ons huisje in Jirikov, als tegen prestatie hebben een week B&B aangeboden. We hebben uitgebreid gemaild en getelefoneerd met de mensen die zich het eerste hebben aangemeld en een datum afgesproken. Onze spullen zijn netjes aangekomen en we hebben een hele gezellige week gehad met leuke mensen, die nu helemaal verliefd zijn op Tsjechië. Wij gelukkig met onze spullen, zij een leuke goedkope vakantie.
C.Berendse is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-08, 09:01   #14
Actief Lid

Liesje's avatar

Nationaliteit:
Ruil is niet perse nodig. Wij willen alleen onze dames op leeftijd niet in een pension. Meenemen is ook geen optie.... Dus leek ons een stulpje in Praag in ruil voor hondensit geen slecht idee. En we wonen echt op een ludieke plek. Rust en ruimte voor de natuurliefhebber en toch bovenop de stad.

Onze honden: allebei merkloos en maatje labrador. Jakob, dame, oud en stram, ca 16 jaar. Kleintje vrolijk, 8 jaar. En Jan, poes, 11 jaar, interessant tiepje. Zoek een foto, maar vind alleen een rare. Dus komt later.
Liesje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-08, 13:07   #15
VIP Lid

loura's avatar

Nationaliteit:
Wel op letten dat de mensen die reageren van honden houden en gewend zijn om met honden om te gaan hoor.
loura is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-08, 14:48   #16
Actief Lid

Liesje's avatar

Nationaliteit:
Het mag toch aannemelijk zijn dat mensen die reageren per definitie van honden houden.... En natuurlijk vindt er een overdracht plaats, een of twee dagen wennen aan mekaar (honden en mensen) en aan het huis, en de buren leren kennen 'voor het geval dat'.
Liesje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-08, 15:57   #17
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Ik heb het er met Marcel over gehad maar wij hebben al voor twee weken 'n huisje gehuurd en we hebben zelf twee oude dames die we graag meenemen.En dat zie ik niet zo zitten met andere honden, zeker nu ons Floske niets meer ziet.
Maar wie weet, is er iemand die zo'n ruil ook ziet zitten.
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-03-08, 17:48   #18
Geroyeerd Lid

Nationaliteit:
Liesje, het is kort met mijn Lief besproken, maar ik moet het overleggen met mijn zakenpartner.

Als het kan dan en je wil het, kom ik alleen en misschien dat ik dan de 'bejaarde' meeneem, leuk gezelschap voor de oude dames.
Rijk& is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-03-08, 11:53   #19
VIP Lid

semabyt's avatar

Nationaliteit:
Liesje, mocht het niet lukken op deze manier en je toch je honden in een pension moet onderbrengen dan heb ik een goed adres voor je in Praag 4 (vlakbij Pruhonice). Ik heb daar een zeer goede ervaring met onze hond (nou ja hond, "karakter" is een beter woord voor een beagle). De gasthonden slapen niet in benches of hokken, maar binnen op banken en stoelen! Niet echt goedkoop voor tsjechische begrippen (200czk per 24 uur) maar de moeite waard!
semabyt is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels