![]() |
|
| Poll-resultaten bekijken: Via wie huur je (meestal) je accommodatie? | |||
| Tsjechoreizen |
|
18 | 9,68% |
| Happy Home |
|
29 | 15,59% |
| Topic Travel |
|
10 | 5,38% |
| Bohemia Travel |
|
12 | 6,45% |
| Interhome |
|
1 | 0,54% |
| Eurorelais |
|
0 | 0% |
| Bigfoot |
|
0 | 0% |
| Interbohemia |
|
3 | 1,61% |
| Abtrips |
|
1 | 0,54% |
| Uphill |
|
8 | 4,30% |
| Via particulier |
|
56 | 30,11% |
| Anders |
|
48 | 25,81% |
| Stemmers: 186. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken | |||
![]() |
|
|
Onderwerp-opties |
|
|
#11 |
|
Volwaardig Lid
|
meerdere firma's
Ik heb ook al twee keer bij uphill geboekt...ook altijd tevreden geweest maar ja, ik kan maar één keer stemmen...
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Dit is voor mij heel interesant pool.
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe klanten en meer mogelijkheden mijn appartementen in Praag aan te bieden. Een klantenkring opbouwen is niet in een jaar klaar en de huur moet elke maand betaald worden. :traan: Rena |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Hoi Rena,
Wat ik heb gedaan om accomodatie te vinden in Rokytnice nad Jizerou is op de gelijknamige site kijken bij accomodaties, je kunt dan op een kaart kijken waar de pensions, hotels etc liggen en treft daar ook de complete adresgegevens aan. Is er voor jou misschien ook zo iets van Praag? Ik vind ´t ideaal, vooral als de plaats waar je wilt logeren van belang is, bv. wijk of dichtbij skilift. groetjes, Maria |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
meestal via bohemia travel, maar ook wel eens via holland international en soms direct bij de eigenaar.
we hebben maar een keer een slechte ervaring gehad ( een huisje in zdanice bij praag) in ca 10 jaar vakantie. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Bedankt, Maria, dat je mee denkt. Wat je voorstelt doe ik ook. Ik heb paar vaste contracten maar wil ik ook zelf mogelijkheid hebben te verhuren. Bij sommige organisaties is het niet mogelijk maar niemand geeft je een zekerheid van volle bezetting. Het is vaak een geheel zoekwerk maar het is nog steets een leuke uitdaging. Rena
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij hebben 2x bij een reisburo geboekt en de laatste jaren rechtstreeks bij de tsjechische eigenaar. We zijn nog lang niet uitgekeken in het Reuzengebergte en gaan dit jaar ook weer.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Super Lid
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Twee keer rechtstreeks, en de rest bij
Topic Travel
en Novasol.
Is allen goed bevallen. Eén keer geboekt bij Huiselijk Geluk maar door ziekte moeten annuleren en dit is prima verlopen en snel afgehandeld. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lid
|
We zijn geen ´experts´ maar we huren dit jaar voor de 2e keer via
Tsjechoreizen
.
Vorig jaar is dit erg goed bevallen, dus we hopen dat het dit jaar ook weer goed zal zijn....... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
wij hebben in Augustus een huisje gehuurd via
topic travel
in West-Bohemen in Brody ben er nog nooit geweest dus ben heel erg benieuwd..... mijn tante is er vorig jaar al geweest zelfde plaats en bij de zelfde persoon en het was super gezellig volgens haar vandaar dat wij dit jaar mee gaan met hun ![]() |
|
|
|