|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Je goed recht, ik heb geprobeert met je mee te denken, maar ik kan mij best voorstellen dat dit niet is wat je zoekt.
Ik hoop dat je iets goeds vind en een hele fijne vakantie hebt. We horen het nog van je? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
( Jonge? )-Dame... Er staan een heleboel mensen, hier op het Forum, in de startblokken om jou te helpen!!!... Maar je zult toch echt iets meer moeten vertellen, over wat je nu eigenlijk wilt.... Hoe ga je naar Tsjechie?... Ben je er al eens eerder geweest?... Wat is ongeveer het budget, voor 3 weken? (hoef je natuurlijk niet te vertellen)... Wil je, echt alleen op vakantie?...Of zoek je nog een "ander "?... Wil je evt. bij mensen in huis?... Of " gratis " een beetje op een camping, of in een pension/ hotel meewerken?... Of....
Zomaar een paar vragen... Char. |
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
Zie nu pas wat 'n belachelijk lange link ik geplaatst heb.Ezelline, 'n beetje googlelen helpt ook al.Er staat best veel. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
In het gebied waar jij voor kiest zie je in elk dorp wel huisjes met 'zimmer frei'. Naar mijn idee vind je altijd wel iets.
Op de camping in Mala Skala verhuren ze ook caravans. Mijn oudste dochter heeft dat een jaar of zes geleden eens gedaan. Het beviel haar toen goed. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Wij gaan vaak buiten het seizoen, dus weet niet hoe het in het hoogseizoen is.
Maar wij gaan geregeld bij mensen thuis in een "privat" Meestal heb je dan ook wel gebruik van een keuken. En je bent vaak al voor 8 a 15 euro pp klaar. Veel succes |
|
|
|