het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 07-07-07, 11:51   #11
Super Lid

noekie14's avatar

Nationaliteit:
ja dit hebben wij ook gehad, 1x reed die voorop en 1x stopte die naast onze auto om de weg te wijzen. de huizen hebben nummers. maar de meeste dorpjes zijn niet zo erg groot dus.
noekie14 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-07-07, 12:44   #12
Lid

santusia's avatar

Nationaliteit:
Huis Pribyl CZ Volmanec-Polesi

Ja, begrijpelijk dat ik me geen zorgen hoeft te maken, wat ik toch doe. Mijn man heeft zo iets van de 28 ste vinden wij het wel, terwijl ik toch liever alles geregeld ziet. En ja geen straatnaam ben ik niet gewend. Maar ja het wordt wel een leuke vakantie hoor. Mijn dank voor alle reacties, ik ben er nog niet helemaal uit, maar ben er zeker van, dat het wel gaat lukken. Zolang ik de route helemaal heb uitgestippeld komt het zeket goed. Genieten ga ik zeker. Heb al veel op deze site kunnen lezen.

Groet,

Santusia
santusia is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-07-07, 20:33   #13
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Op deze luchtfoto van het dorp zie je dat het niet zo'n groot dorp is. Je kan ook nog verder inzoomen op de kaart.
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-07-07, 11:26   #14
Lid

santusia's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
bach schreef:
Bericht bekijken
en handig om te weten: In Pocatky is bovendien een restaurant en een bank met pin-automaat.
En als je hieronder klikt, zie je real-time door een web-cam het dorpsplein van Pocatky, en om dat te zien hoef je geen Tsjechisch te spreken.
http://www.pocatky.cz/new/pages/index.php?pg=webcam

'k Ga er zelf ook heen over 10 dagen.
Bach,

Jij gaat over 10 dagen naar Tsjechië, waarvan Tsjechië ga je naar toe. Wij gaan zelf de 28ste weg tot 11 augustus, naar volmanec - polesi, huisje CZB 108 en huis Bucha CZB 177. Na alles wat ik op deze site heb kunnen lezen, denk ik dat het een mooie vakantie gaat worden. Alleen de route baart me nog een beetje zorgen, maar ook dit zal goed komen. Wij gaan de terassen pakken, markten hopen wij te kunnen vinden, de dierentuin, enz enz. Het is voor ons de eerste keer, en wie weet niet de laatste.

Santusia
Oud 08-07-07, 19:54   #15
Lid

santusia's avatar

Nationaliteit:
Unita,

Wil je nogmaals van harte bedanken, ik ben heel ver gekomen met jouw informatie. Heb veel op deze forum kunnen vinden en voor mezelf vandaag een mooie boekvorm van de plaatsen gemaakt. Ik kan je vertellen dat ik nu al niet kan wachten om te vertrekken. Wij houden van markten en winkelen, nou heb leuke nieuwtjes op deze forum gevonden. Als je nog meer van de buurt weet, is nog erg welkom
Santusia

Santusia.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels