![]() |
|
|
#21 |
|
Lid
|
Wij hebben dit jaar 3 verschillende huizen gehad via
Tsjecho Reizen
en het is ons goed bevallen.
Het laatste huis viel wel tegen, maar dit was dan ook geen 'topbestemming', terwijl de andere 2 dit wel waren. Dit was voor ons een goede leer: een volgende keer dus alleen maar 'topbestemmingen' boeken! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nieuw Lid
|
Hi Johan,
Wij zijn afgelopen Januari met Tsjechoreizen op wintersport geweest in Harrachov.Alles was keurig geregeld en we hebben een fantastische vakantie gegehad. Het is zo goed bevallen dat we aankomend jaar weer met Tsjecho reizen op wintersport gaan. Wij hebben geboekt in Pec pod Snezkou. Ook voor de kinderen is er voldoende te doen, wij hebben een dochter van 12 jaar en zij heeft zich geen moment verveeld. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Volwaardig Lid
|
Pec pod Snezkou
Hallo Jeannette,
Wat leuk dat jullie volgend jaar naar Pec pod Snezkou gaan. Daar zitten wij volgend jaar in de voorjaarsvakantie ook weer. Welk pension/huisje/appartement hebben jullie geboekt? Wij zitten in Appartementenhotel Ski Resort Pec - Poustevnik. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nieuw Lid
|
Hi Amedei,
Wij gaan dit jaar met de hele familie, mijn vader en moeder, broer met zijn kinderen, zus met haar vriend en ikzelf met mijn gezin 17 februarie naar Pension Svoboda. Dit omdat mijn ouder allebei 60 jaar worden begin volgend jaar.We half februari lekker met zijn allen een weekje skien.We kijken er echt al naar uit. Groetjes |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Moderator
|
Je mag er meer over vertellen, hoor. Dan weten anderen tenminste waarom je dat vindt.
![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Super Lid
|
ja, vertel! (heb er zelf ook wel eens geboekt).
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nieuw Lid
|
sorry maar heb net al mijn energie en verhaal verspilt in een brief naar
tsjechoreizen
. In het kort hebben we niet gekregen wat we hadden geboekt (was er niet meer) de bus reis duurde 24 uur en het heeft ons 300 euro meer gekost doordat we ergens anders terecht zijn gekomen enz. enz. het interesseert ze ook niet dat je met een minder mobiel persoon ergens terecht bent gekomen zonder dat je dat hebt geboekt in een hotel/app. dat zelfs voor mobiele mensen niet te lopen is.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Moderator
|
Oeps. Dat klinkt weer als één van de beruchte blunders waarvan mensen om de zoveel tijd bij reisorganisaties de dupe worden.
Ik hoop dat je e.e.a. - voor zover dat nog mogelijk is - op een redelijke manier met ze kunt oplossen. Good luck! ![]() |
|
|
|