Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Accommodaties
Tsjecho Reizen

Tsjecho Reizen

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 09-01-05, 13:07   #11
Actief Lid

Hetty's avatar

Nationaliteit:
Re: Wie heeft er ervaring met Tsjecho Reizen.

tjecho reizen is wel oke hoor..de anderen ook wel ..we hebben van hun 2 of 3 keer een huis gehuurd en het ging best.wy proberen het meeste wel uit..
Hetty is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-05-05, 21:24   #12
Volwaardig Lid

Amedei's avatar

Nationaliteit:
Re: Wie heeft er ervaring met Tsjecho Reizen.

Dag Johan,

Jij vroeg of iemand ervaringen kon uitwisselen over Vakantieresort Pec. Wij zijn daar in de voorjaarsvakantie wezen skien. Het beviel ons prima. Het complex is nieuw en de appartementen zijn goed ingericht. Je kunt gratis gebruik maken van een indoor-zwembad. Het restaurant ernaast heeft goed eten; 's-morgens een ontbijtbuffet.
Er is een jeugdhonk aanwezig voor de jeugd (tafeltennis, tafelvoetbal, darten); hier konden we alleen in de winter geen gebruik van maken want het lag onder de sneeuw (hoefde ook niet want daar hadden we geen tijd voor). Wij gaan straks (5-8 mei) een paar dagen daar naar toe en ook in de zomervakantie.
Het boeken via Tsjechoreizen is ons ook prima bevallen. Geen problemen gehad; voldoende informatie gekregen over het appartementencomplex.

Nazdar (Gegroet),

Jan Iedema
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg 53168-PAN241~1.JPG (45,3 KB, 5x bekeken)
Amedei is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-08-05, 19:57   #13
Super Lid

Maria's avatar

Re: Wie heeft er ervaring met Tsjecho Reizen?

Ja, 2x bij hen geboekt, de eerste keer absoluut ontevreden! (voor meer info stuur pm) en de 2x prima. Enorm veel gewilde accomodaties worden door Tsjechoreizen voor de vakantieperiodes ingekocht en kan je dus niet direct boeken. Let op: Tsjechoreizen is niet aangesloten bij ANVR! (zie ook andere topic).
groetjes
Maria
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-08-05, 11:13   #14
Nieuw Lid

amon-ra's avatar

Nationaliteit:

Goede ervaringen, maar de foto's op het internet zij vaak gedateerd...soms zie je een heg voor de deur en in het echt komt die heg boven het dak uit (bij wijze van spreken).
amon-ra is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-08-05, 08:25   #15
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:

Opzich is het ook wel logisch dat een reisbureau niet elk jaar terug gaat om foto's te maken, alleen omdat een heg en/of boom een beetje gegroeid is...
Maar het zou wel prettig zijn als ze het toch om de zoveel jaar eens zouden bijwerken...
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-09-05, 07:08   #16
Nieuw Lid

amon-ra's avatar

Nationaliteit:

dat is zo, maar als ze slim zijn vragen ze aan klanten of ze de nieuwste foto's willen uploaden. Wij hebben dat al een aantal keer gedaan en die worden wel gebruikt in de folder of op het net...
amon-ra is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-09-05, 22:41   #17
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:

Ik ben weleens binnen geweest hier in dit app complex, het zijn mooie appartementen, Ikea stijl, niks mis mee. Pec is toeristisch. Ik schat in dat je met een gezinnetje zo'n 12 uur onderweg bent(zo'n 1050 km), wij rijden altijd over Zittau, dus maar 500 mtr Polen, maar er zijn meer wegen die naar Tsjechië leiden, zou ik zo zeggen. Dat Tsjecho reizen niet bij de anvr is aangesloten komt door het feit dat de anvr zeer strikte eisen heeft, waar 80% van de accomodaties in Tsjechië (nog) niet aan kunnen voldoen. Mocht je een echte klacht hebben over een accomodatie, lees dan goed de voorwaarden na en meld deze direkt dan kunnen ze het misschien verhelpen. Nou ja al met al ik vind Tsjecho zo gek nog niet, maar je moet wel goed lezen wat je boekt en wat je wensen zijn, vraag alles goed na, voor je boekt.
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-09-05, 22:44   #18
Actief Lid

Johan Scout's avatar

Nationaliteit:

OK, we hebben dus nu geboekt bij Tsjechoreizen en we gaan van 5-12 augustus naar Appartementen hotel Resort Pec pod Snezkou . Ik ben benieuwd. Zoals jullie kunnen lezen zijn we nog niet in het Reuzengebergte geweest.

We gaan het waarschijnlijk in 2 dagen rijden. Lekker elaxt dus!!! Kent iemand het B&B Hotel Braunscheig in Duitsland? Tis maar €56 voor 4 personen dus wel een leuke prijs.

Ik hoor wel en ik kan niet wachten tot 5 augustus!!!
Johan Scout is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-07-06, 12:24   #19
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Iemand slechte ervaring met Tsjecho reizen???

Hallo,

Afgelopen juni zijn wij in Vrchlabi geweest en hebben daar in principe een zalige vakantie gehad.
Wij hadden een huisje via Tsjecho reizen en laat ik het zo zeggen het was niet helemaal zoals men beschreven had op hun site. Het huis was weliswaar schitterend, maar de tuin was 3x niks. En dat met twee kinderen, ik had het me iets anders voorgesteld, als in de advertentie staat:

De kinderen kunnen zich uitleven in de grote tuin!
Royale omheinde tuin met tuinmeubelen. (Tuin was niet omheind)

Ja, in een tuin vol onkruid en prut. Ik heb hierover een brief geschreven, met foto's en al erbij, maar een echt bevredigend antwoord kreeg ik niet, veel bla bla. Ik zou het al waarderen als ze de advertentie aanpassen, zodat mensen na ons in ieder geval weten waar ze naartoe gaan.
Ook werd er nog volop aan het vakantiepark gebouwd. Nu staat er in de voorwaarden dat Tsjecho reizen hier niet aansprakelijk voor is. Dat snap ik, maar ik neem aan dat Tsjecho reizen op de hoogte is van de bouw van het vakantiepark en het had wel zo vriendelijk geweest al was ons van tevoren gemeld dat er van 8 tot 8 gebouwd zou worden. Als de overheid nou aan het bouwen is, tja daar kan Tsjecho reizen niets aan doen, maar dit vind ik gewoon liegen.

Nu waren er nog wat kleine dingetjes, maar daar zal ik jullie niet verder mee vervelen. Ik vraag me gewoon af of er meerdere mensen zijn die niet echt goede ervaringen hebben met Tsjecho reizen, of dat wij gewoon pech hadden.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Sariebary
Sariebary is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-08-06, 15:17   #20
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Hallo,

Ik zal nog even wat foto's van ons huisje plaatsen, hopelijk hebben mensen na ons er nog iets aan.

Het zijn huisjes in Vrchlabi, die nog maar net af zijn. Onze code was RH 952

Groetjes,

Sariebary
Sariebary is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed