het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 17-06-06, 12:46   #11
Dina
Gast

Prijs Riwo hotel

Citaat:
pinky schreef:
..... het wordt aangeboden bij 4 reisorganisatie's en wij betalen voor 2 weken halfpension 4 t/m 18 maart 2006 totaal 328 euro (dus voor ons tweeen).
Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd welk reisburo zo voordelig aanbied. Ik kom op ongeveer 50 euro pppn.
  Bericht citeren in antwoord
Oud 05-10-06, 16:50   #12
Nieuw Lid

Nationaliteit:
het ligt echt heel dichtbij de liften je kan zo vanuit het hotel naar de liften skien en ook weer terug als je de goede weg weet. De kamers vielen tegen zijn een beetje klein. Wij hadden half pension en het eten daar is fantastisch, het is een buffet met veel keus en alles wordt aangevuld.
roy_tsjechie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-10-06, 18:00   #13
Super Lid

Maria's avatar

Citaat:
P.paul schreef:
wij gaan dit jaar ook naar een ander hotel ook pal naast de piste iemand ervaring met hotel hubertus ?
Hoi P.Paul, volgens mij geldt voor Hubertus ongeveer hetzelfde. Dichtbij de stoeltjeslift (echt superdichtbij) maar meer zo'n scholieren/groepsgebeurending (toiletten op de gang enzo). Ik ben er niet binnengeweest maar volgens mij is dit ook erg basic.
groeten, Maria
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels