het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 04-10-05, 08:38   #11
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Re: Reisbureau Bigfoot

Citaat:
Willem&Thea schreef:

Heeft er iemand ervaring met reisbureau Bigfoot? Het lijkt mij een vaag bureau, zijn niet aangesloten bij de ANVR/SGR!! En de prijzen die zij hanteren zijn echt laag voor Tsjechië
Valt wel mee hoor, kijk bijvoorbeeld eens naar de prijzen bij Bohemia Travel, deze prijzen liggen (ongeveer) net zo laag, alleen dit reisbureau is wel aangesloten bij de SGR (niet bij de ANVR trouwens).

Met Bigfoot heb ik geen ervaring, ken ook niemand die dat wel heeft, maar bij Bohemia heb ik wel ervaring en vrienden van ons ook.... alles prima in orde daar....
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-10-05, 21:05   #12
Actief Lid

Peter H's avatar

Nationaliteit:

wij hebben voor een 3e keer geboekt bij slovakia travel ( http://www.slovakiatravel.nl/ )geen sgr en anvr maar wel vriendelijke mensen en altijd bereid je te helpen om een juiste keuze te maken.
Peter H is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-10-05, 15:54   #13
Lid

Hallo Peter & Monique

Stom, dat was mij niet eens opgevallen dat hun ook niet aangesloten zaten. Wij hadden afgelopen februari ook geboekt via Slovakiatravel. Inderdaad zeer goed bevallen. Naar welk hotel/pension gaan jullie? Helaas was Vecernice, waar we in maart hebben gelogeerd met de wintersport, helemaal volgeboekt rond kerst en oud en nieuw. Daar hebben we in de zomervakantie een aantal keren gegeten. Zeer vriendelijke mensen.
Van reisbureau Bigfoot heb ik inmiddels een email ontvangen. Hierin werd enig uitleg gegeven hoe zij te werk gaan. Ze waren bereid, om ons wantrouwen enigzins weg te nemen, om de betalingsbewijzen die zij doen aan de hotels/pensions aan ons op te sturen indien wij een reis via hun zouden willen boeken.

Groetjes Willem&Thea
Willem&Thea is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-10-05, 18:54   #14
Actief Lid

Peter H's avatar

Nationaliteit:

Hi Willem en Thea,

Wij gaan naar Vecernice, avondster of zo iets, lekker skien in februari. Mocht je nog tips hebben of leuke foto's van het hotel dan zie ik ze graag tegemoet.

Alvast bedankt.
Peter H is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-04-06, 11:23   #15
Nieuw Lid

Hallo Tsjechie-gangers,

Afgelopen jaar zijn wij met het hele gezin met BIG FOOT op vakantie geweest; deze keer naar Pension48 in Spindleruv. Was erg goed verzorgd .. Komend jaar gaan we wederom met BIG FOOT op vakantie .. hardstikke leuk!!!

Groetjes,

Frans en Netty uit Nijkerk
barrage is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-04-06, 16:06   #16
Nieuw Lid

Jeroen C.'s avatar

Nationaliteit:
Bungalowpark JAF Lipno via Bigfoot

Hey allemaal,

Wij gaan deze zomervakantie naar bungalowpark JAF aan het lipno meer, geboekt via Bigfootreizen. Heeft er iemand ervaringen met dit bungalowpark of met bigfoot?

mvg, Jeroen & Melvine
Jeroen C. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-04-06, 22:32   #17
Lid

Nationaliteit:
Heb geen ervaring met Bigfoot. Ken wel een van de heren achter het bedrijf. Jonge mannen die (geloof ik) twee jaar geleden echt zijn gestart met deze onderneming. Ik vond ze heel relaxed en betrouwbaar. Ik heb ze nog aan een makelaar geholpen die hen aan een kantoorruimte in Praag heeft geholpen.

Klein begonnen met een enthousiast team. Tja, dan heb je niet meteen een callcenter zoals een Neckermann die de boekingen verwerkt.

Zal best dat ze soms wat klungelig overkomen en misschien niet altijd reageren zoals de kritische Nederlander wenst, maar de heren gezien hebbende heb ik er alle vertrouwen in dat ze een leuke vakantie kunnen organiseren!
bramvandervorst is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-04-06, 11:59   #18
Nieuw Lid

Jeroen C.'s avatar

Nationaliteit:
ok dan, ik ben benieuwd naar Bigfoot. Ik ga ervanuit dat alles wel goed zal verlopen.
Kijk al uit naar de zomer aan lake lipno
Jeroen C. is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels