![]() |
|
|
#11 |
|
Legende
|
Omer, over Lomnice nad Popelkou weet je nu wel genoeg, ook als ik er nog bij vertel dat er meerdere restaurants zijn en dus ook wel terrasjes. Als je alles bij voorbaat zou weten dan zijn er geen verrassingen meer als je er aankomt. Laat maar zo en zoek de rest van de omgeving alvast maar uit. Over die autostalling zou ik mij echter niet druk maken, wellicht kan die in de tuin staan.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen wil ik nogmaals van harte danken voor zijn hulp
Vriendelijke groeten omer |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Landhuis Renata in Lomnice nad Popelkou
Eind volgende de maand is het eindelijk zover en vertrekken we voor 3 weken naar Tsjechie , meer bepaald naar Lomnice nad Popelkou.
Daar we pas gaan aankomen op zaterdagnamiddag vraag ik me af of we nog hier of daar winkels gaan openvinden en of we er niet beter aan doen het nodige proviand mee te nemen om het eerste weekend te overbruggen. Heeft er misschien ook iemand tips inzake restaurants in dit stadje waar het lekker eten is. Omer |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Toen wij voor het eerst naar Tsjechië gingen hadden we ook van die luchtdicht verpakte braadworsten en hamburgers bij ons omdat we bang waren niets te kunnen krijgen op zaterdagmiddag of zondag Ze liggen nu nog in de kast Ik kan je 1 tip geven.... NEEM ZO MIN MOGELIJK MEE ! Alleen maar zonde van de ruimte in je auto De grotere supermarkten (die zitten in bijna elke wat grotere plaats) zijn 7 dagen per week open van 's ochtends vroeg tot 's avonds een uur of 8 Somige Tesco's zijn zelfs 24 uur per dag open...Verder vind je in Tsjechië op bijna elke hoek van de straat een eetgelegenheid (restaurant, Hospoda, o.i.d) Waar het goed en goedkoop eten is... Echt al zou je de hele vakantie ervan afhankelijk zijn is het goed te doen (zowel financieel als kwalitatief), enige probleem is dat je kilo's aankomt ![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Actief Lid
|
Hallo Omer.
Er zijn verschillende restaurants in Lomnice. Restaurant Babylon( duitse kaart) Er is een pizzeria. Vanaf het plein richting Struzinec is nog een pension( rechts van de weg) dacht dat het Na Stopce heet ( duitse kaart) Als je nog verder rijdt richting Struzinec is er nog een restaurant, dit heet Na Pile (geopend vanaf woensdag en heeft sinds kort ook een duitse kaart). Ik hoop dat je zo voldoende gegevens hebt. Groetjes Sylvia |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt
iedereen hartelijk bedankt voor de bruikbare tips.
We zullen dan ook de raad van jullie opvolgen en ons lekker laten verrassen als we de zaterdagnamiddag op zoek gaan naar proviand. Omer |
|
|
|