![]() |
|
|
#71 |
|
Super Lid
|
Welkom op dit forum, en hoe vooruitstrevend ik ook mag zijn, mijn mening over kinderen is - hopenlijk - verfrissend ouderwets:
Voor kinderen (als mijn vertaling uit het Engels goed is) is er altijd wat te doen: ze kunnen bijvoorbeeld de wereld ontdekken. De wereld die er schijnt te zijn buiten Disneyland en de Nintendo. Uit het niets ontstaat het iets! Gewoon niets doen met die kinderen dus, laat ze het zelf doen. Er is echt heel veel daar. Tenminste: te ontdekken. Verdere tips kan ik u helaas niet geven, ik ken de omgeving niet. En mijn Domenicus-gids kent heel veel, kan hem helaas even niet vinden. In de meeste bibliotheken hebben ze hem echter wel degelijk. Maar ik kan u verzekeren: er is daar zoveel meer zonder sneeuw. Skieën was ooit slechts noodzaak omdat je niet lopen kon. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Super Lid
|
Volgens mij heeft dit park een recreatieprogramma in de vakanties, dus je hoeft er volgens mij niet eens zelf heel veel moeite voor te doen.
Verder zou ik zeggen gebruik de zoekfunctie eens (rechtsboven) want er is heel veel geschreven over dit park en over de omgeving. Googelen kan denk ik ook geen kwaad. Ook is er in andere topics (w.o. kamperen) geschreven over dingen te doen met kinderen. Eigenlijk denk ik dat er voldoende sneeuw ligt om te skieën, en sleeën zal sowieso wel gaan. Succes en fijne vakantie! |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Super Lid
|
met dank aan Punk staat alles alweer netjes bij elkaar!
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Moderator
|
![]() |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Super Lid
|
er is genoeg te doen, zwemen of varen op het meer, roddelbaan, wandelen naar steden toe, zoek maar op het forum.
Laatst aangepast door noekie14; 28-05-07 om 17:14. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Moderator
|
Lees dit topic maar eens door, André. Ook als je "
Landal
" intiept in de
zoekfunctie
, valt er een hoop te lezen.
![]() |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nieuw Lid
|
is het duur in het park zelf?? of moet je naar de nabijgelegen plaatjes gaan wat kost bijv; een glaasje bier in het park
en buiten het park hoeveel is trouwens 100 kronen???? in euro,s |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Moderator
|
De actuele koers van de Kroon t.o.v. de Euro kan je op de voorpagina van dit forum uitrekenen.
![]() Momenteel zijn 100 Kronen iets meer dan 3,50 Euro waard. |
|
|
|