![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
skihuur marina
Bekijk deze site:http://www.kramolin.cz/index_nl.php
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
oke bedankt
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Landal Marina Lipno
Wie gaat er deze of volgende week ook naar
landal
marina lipno
?
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
hallo mensen!
ik ben net een paar uur terug uit tsjechie, marino lipno ik baal heel erg dat we maar een weekje zijn geweest het was zo geweldig! veel sneeuw (zakte tot mijn knieen weg) wel koud (wat wil je met sneeuw) het was voor ons voor het eerst dat we er in de winter waren en dit was echt een succes we hebben snowboard les genomen (kunnen er niets van!!) maar mensen die nog gaan, geniet ervan!!! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Moderator
|
Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad, Misty! Tja, en je weet het: leuke vakanties duren altijd te kort... :snik:
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
het skigebied bij
marina lipno
is wel groot hoor!!!!
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Moet alleen nog leren skien of snowboarden hier in nederland voor we weer gaan!! ![]() |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
HaaY Mensen
Ik Ben Vorig jaar naar Marina Lipno Gewees!..Eind Februari..en in 1 woord:GEWELDIG Haha!..Het is egt super daar..! Ik ga Eind Februari Weer Een weekje.en heb der echt super veel zin In!..maar het is echt een aanrader..Nu ook voor kleinere Kinderen,hebben ze een begiinners Weide!.. oVer de sneeuw TjaaH..Vorig jaar Eiind Februari..HAdden we goed sneeuw!..Voor vragen kan je mailen !! ![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Marino Lipno
Wij gaan met kerst 2006 naar
Marina Lipno
. Kun je ski's/snowboarden, skiles, skipas ter plekke op het park huren of moet je dit van te voren regelen? Hoe moet je rijden? Het is onze eerste wintersportvakantie en vooral de kinderen kijken er erg naar uit. Alle info is welkom.
Oh ja, iedereen natuurlijk nog een gelukkig 2006 toegewenst. Groetjes, Agnes |
|
|
|