het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 02-08-04, 07:30   #11
rveldhuis
Gast

Re: JUBO Reizen

Hallo Rudolf,
Je weet natuurlijk dat Jubo en eigen site heeft: www.juboreizen.com
Ook heb ik adres en telefoonnummer voor je:
Telnr: 020-4622933
Naam: jubo reizen tsjechië & slowakije
Adres: blasiusstraat 48-huis
Postcode: 1091ct
Plaats: amsterdam
Suk6 hiermee.
Groet Richard
  Bericht citeren in antwoord
Oud 02-08-04, 08:57   #12
Super Lid

Rudolf's avatar

Nationaliteit:

Bedankt Richard,

Ik zag er maar van af, want ik vertrouwde Jubo Reizen toch niet echt. En om dan hals over kop naar CZ te vertrekken, alleen om bij een vaag bedrijf te gaan werken waar ze me niet eens het adres van wilde geven

Ze schijnen niet meer in Amsterdam te zitten, ondanks dat de Amsterdamse telefoonnummer nog functioneel is.

Ik heb intussen tijd bij tig verschillende bedrijven uit de reisbranche gesolliciteerd, maar helaas zonder succes. Ben al enkele maanden zonder werk

Dus mocht iemand nog een hotel of reisorganisatie kennen waar ze op zoek zijn naar medewerkers, dan hoor ik het graag!
Ik hoef niet zo perse in het toerisme te werken, maar kan bijna niks anders met mijn toeristische opleiding + ervaring
Rudolf is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-08-04, 12:56   #13
Nieuw Lid

Hallo Dennis. Wat betreft Jubo Reizen: heb kennissen in Tsjechie die hun pasgebouwde huis verhuren via Jubo. Ervaringen zijn NEGATIEF. Het huis was nog niet helemaal klaar maar weer al wel als zodanig door Jubo verhuurd. Een erg slechte zaak vind ik terwijl onze kennissen van niets wisten en hard werken om alles klaar te krijgen. De planning is nu om met hulp van mijn man en mij de verhuur zelf te regelen. Waarschijnlijk wordt het dan lucratiever voor hen en goedkoper voor de Nederlanders. We zullen zien. Verder geen ervaring met Jubo.
Yvonne68 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-08-04, 13:20   #14
rob.goverde
Gast

Dus nog steeds flest Jubo reizen zijn klanten!Heb nog steeds zo'n € 300,- tegoed van deze mevrouw. heb in 2000 2 verschillende huizen gehuurd van deze mevrouw op papier ware kasteeltjes, daar aangekomen, bleek de keuken een kast met marmeren blad geen stromend water geen gootsteen alleen 2 electr. pitjes en een koelkastje in de gang. Geen fornuis. Bed in de woonkamer klam en vies, TV uit 1970, wasmachine uit 1965 een geen toilet met doorspeolmogelijkheid alleen een poepdoos in de schuur. Toen ik de maandag na aankomst op zaterdag naar Nederland belde, was ik de leugenaar. Ik heb die dag van haar een ander appartement of huis geeist, en wil met onmiddelijke ingang, heb toen een spiksplinternieuw appartement gehad in Horni Maxov, huis Triumph, werkelijk goed, ik heb van haar nu nog een bedrag tegoed voor de meer kilometers, telefoonkosten, en meer huur, die ik ter plaatse aan de eigenaar in Horni Maxov moest afrekenen. Tweede huis was in Moravie, en voldeed niet aan de beschrijvingen en beloftes, was wel leefbaar en schoon en de meeste esentiele zaken waren aanwezig, maar ook daar klopte het dus niet met de beschrijvingen. Heb je klachten dan wordt je dus door de telefoon afgezeken en bij doordrammen en dreigen gaat ze pas iets doen. Voor mij is dit de firma list en bedrog. Doe maar Novasol of zelf rechtstreeks via internet.
Oud 30-08-04, 14:54   #15
Super Lid

Bartiku's avatar

Nationaliteit:

Rudolf,

Misschien een andere invalshoek, om een reisorganisatie te benaderen met een gericht plan en op basis daarvan aangenomen te worden: mag je je eigen plan uitvoeren.
Een gat(je) in de markt is speciale gezinsvakanties in Tsjechië, met name met kleine(re) kinderen. Als je in staat bent om een selectie van huisjes/appartementen/campings te maken met goede voorzieningen voor kleine(re) kinderen, goede ontspanningsmogelijkheden in de buurt (speelparken, zwembaden) en vooral dat HEEL DUIDELIJK kan aantonen, zit je snor. Als vakantievierende ouder ga ik namelijk voor 100% zekerheid; met m'n kinderen wil ik niet improviseren want er hoeft maar 1 ding fout te zijn (geen traphekje, gevaarlijk gat in tuin, geen speelplaatsje) of de hele vakantie gaat naar de ... door continue stress, verveling of ongelukken.
En in Tsjechië liggen deze voorzieningen niet transparant voor het oprapen, dus werkelijk ik zie er wel brood in.
Indien gewenst help ik wel verder met criteria.
Bartiku is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-05-05, 16:40   #16
Lid

Nou heb ik verleden jaar een huis gehuurd in Nyrsko, en dat is prima gegaan, ik hgeb voor dit jaar weer een huis geboekt. Ik bedoel, de site ziet er ook goed uit, een hoop foto's, enz. Ikl ga dit jaar 3 weken, 3 verschillende huisjes van 3 verschillende organistaties, en 1 daarvan is Jubo.
Jantttje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 19:25   #17
Nieuw Lid

Nationaliteit:
ervaring met huisje 9999 van jubo?

heefd er iemand ervaring met huisje 9999? nabij het dorp domazlice
van jubo wij hebben pas geleden geboekt toen we dit forum nog niet kenden maar nu ik dit zo lees ,klinkt niet erg goed...........
Daniel123 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 19:42   #18
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Daniel123 schreef:
......... hebben pas geleden geboekt toen we dit forum nog niet kenden maar nu ik dit zo lees ,klinkt niet erg goed...........
Welkom op het forum Daniel, buiten het vorige bericht zijn alle voorgaande berichten reeds van 2004. Dus in het vorige bericht was er sprake dat alles prima was. Ik zou de moed erin houden en weet ons later te vertellen hoe jullie ervaringen waren. Succes en een mooie vakantie gewenst.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-06, 20:28   #19
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Wij (met de hele familie) zijn verschillende keren in huisjes van JUBO geweest en hebben bijna altijd prima huizen gehad en soms wel eens ietsje minder.

De kritiek op JUBO gold (wat ons betreft) dan ook niet de huizen maar "mevrouw JUBO".
Snibbig, kattig en zeer onvriendelijk als je een vraag had of een opmerking, laat staan als je een klacht had!!

Maar nogmaals, de huizen waren redelijk tot goed, dus je vakantie zal best goed komen!!!

Ik hoop dat je ons wilt laten weten hoe het jullie is vergaan, ik ben erg benieuwd!!

P.s. wij hebben geen ervaring met huisje 9999.
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-02-06, 11:48   #20
Jeannette61
Gast

Ook wij gaan deze zomer in huisje 9999 en zijn dus erg benieuwd naar ervaringen van anderen. Ik kwam er vanmorgen achter dat Jubo niet is aangesloten bij de SGR. Ik hoor graag jullie mening over deze kwestie. Zou je wél of juist niet boeken bij Jubo?
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels