het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 29-12-05, 16:01   #11
Nieuw Lid

Labello's avatar

Nationaliteit:
dit heb ik van een website geplukt:
U komt heel gemakkelijk met de skibus bij het skigebied Horni Domky en dat heeft o.a. ook een 4-persoons stoeltjeslift. Het skicentrum Studenov is op 800 m afstand.
(Horni Domky moet dan de Lysa Hora zijn, dat was toen de enige met een stoeltjeslift)

Ook weer van een website:
Vanuit het dorp rijdt er regelmatig een pendeldienstbus die u tegen een kleine vergoeding naar het skigebied Horni Domky brengt.

Ik zou het gewoon daar even bij de skischool vragen (zit onder het app. complex)

Hier dan nog een klein beetje info:
http://www.rokytnice.com/hotel-stary...mlyn&mutace=en
Bij de foto van dit hotel op de hoofdpagina zie je Lysa Hora achter het hotel uitsteken.

http://www.rokytnice.com/hotel-stary...panoramapa.htm
Bij dit overzicht van de skigebieden zie heel goed het gedeelte waar wij ons vermaakt hebben (t.o. dat hotel, 3 skiliften) en je ziet nu goed waar de Lysa Hora en Studenov ligt.

Oh en nog iets:
Je kan bij het inchecken vragen of er nog garageboxen beschikbaar zijn om te huren. Wij konden dat pas bij aankomst doen en aangezien we veel te vroeg daar waren, konden wij er nog een huren.
Tegenover het complex liggen volgens mij ook nog appartementen die bij Apartman horen en daaronder aan de achterkant zijn een stuk of 5 garageboxen die je kunt huren. Is niet goedkoop, maar wel de moeite waard. Je hebt je auto daar bijna niet nodig. Wij zijn geen fan van lopen, maar een wandelingetje naar het centrum beneden vonden wij goed te doen.

Zo, geloof dat ik wat enthousiast geworden ben met het verzamelen van informatie........nou ja voorpret is altijd leuk..... en napret ook !!

Groetjes,
Labello
Labello is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels