![]() |
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Huis Petrakova en Bohemia Travel
Blaren welneeeeee dat is deze vakantie ook niet gebeurd. Wij hebben voor het eerst de hond meegenomen. Daarmee kan je niet in stoeltjesliften. We moesten en zouden de top van de klinovec op dus dat werd klimmen. Boven gekomen zagen we dat je er met de auto ook gewoon kan komen
Maar goed ze zijn dol op klimmen ook onze hond, kijk maar! 's Morgens deden we de auto open en riepen we kom we gaan op vakantie... 3 seconden later was dan dit het resultaat! |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Ooit (1994) stonden wij met drie kleine kinderen aan het eindpunt en de bus zou pas na 2 uur komen. Via een Vietnamees een Tsjech geregeld die mijn man en twee andere nederlandse vaders naar de auto's wilde brengen. Maar voorkomen is beter. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
Hoi Saskia,
Wat jij zegt is inderdaad veel beter, dus om eerst je auto bijvoorbeeld in Hrensko te parkeren en dan met de bus naar Mezni Louka te gaan, want dan weet je zeker dat je vervoer terug hebt. Maar wij hadden ook niet verwacht dat de laatste bus 's middags om half 4 of zo reed (in het naseizoen). Beginnen met de wandeling door de Klamm bij Mezni Louka lijkt me, zeker met kinderen, het handigste, want dan loop je van boven naar beneden. groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pivonist
|
Ik had mijn auto geparkeerd in Hrensko, vervolgens met de bootjes(2x)de klamm in en naar de Pravcicka Brana gewandeld. Onderweg gegeten, Mezni Louka, en via de Pavcicka Brana, waar ik enige pivo,s heb genuttigd, terug naar de parkeerplaats. Het koste ons een hele dag maar schitterend, ik ga het nog eens doen!!! Nazdravi!!
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Legende
|
Citaat: