Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Accommodaties
Ervaringen met InterBohemia Anstalt

Ervaringen met InterBohemia Anstalt

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 25-01-08, 09:34   #11
PuNkEnStEiN
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Heb je wel het juiste e-mailadres gebruikt?
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-02-08, 14:58   #12
Hans`
Nieuw Lid

Hans`'s avatar

Nationaliteit:
Ervaringen met InterBohemia

Hallo,

Ik ben van plan om via InterBohemia een vakantie te boeken en zou graag willen weten wie, welke ervaringen heeft met deze aanbieder?

BVD

Hans
Hans` is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-03-08, 08:20   #13
MichielD
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ook bezig met een vakantiehuisje bij IB

Citaat:
lubjes59 schreef:
Bericht bekijken
We zijn van plan om in de meivakantie weer een bezoek aan Tsjechie te brengen en zijn daarom druk aan het zoeken naar een vakantiehuisje. Op verschillende sites worden deze aangeboden maar met flinke prijsverschillen. Zo zag ik dat dezelfde woning bij bohemiatravel € 295,- kost en bij Interbohemia €205,-. Het is alleen jammer dat Interbohmia standaard een reis- en annuleringsverzekering rekent, terwijl wij die al in een doorlopende vorm hebben. Mijn mail die ik hen stuurde met de vraag of ik deze achterwege kan laten, krijg ik nu al meerdere keren "non-delivered" retour. Heeft iemand ervaring met deze organisatie en zijn zij betrouwbaar?
Ik ben ook bezig met het zoeken naar een vakantiehuis en wij zijn ook bij IB uitgekomen.
Ook mij viel de verzekering op; ik ben daar altijd wat huiverig voor. Buiten het feit dat ik de uitkeringen niet erg hoog vind (1 miljoen kronen voor de meeste zaken is gewoon niet veel), is het gewoon koppelverkoop, en dus eigenlijk niet toegestaan.

In hoeverre is deze toko eigenlijk Tsjechisch dan wel Nederlands? En maak je over naar een NL-rekening? Anders is "binnen drie dagen" bijna een onmogelijke opgaaf (sowieso is de aanbetaling van 50% wel flink).
MichielD is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed