![]() |
|
|
#11 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
|
Kan zijn, maar dat vind ik dan toch anders... (niet dat je er niet minder door wakker ligt natuurlijk), maar ik was blij dat onze kleine meid nog niet liep... want je zou een klein kind mee hebben die denkt... hej leuk.. hondje aaien.....
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Moderator
|
Nog iets wat me is opgevallen bij Uphill... de prijzen...
Kijk eens op http://www.uphill.nl bij huisje nummer RZ-033 wat ze rekenen voor een weekje in de kerstvakantie... Kijk dan eens op de site van de verhuurder zelf: http://www.sweb.cz/chaluparadka/anglicky/indexen.html en wat rekent hij voor een weekje in de winter.... Voor de eerste week van januari betekend dat een verschil van meer dan 500 euro voor een week.... |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Super Lid
|
Ik heb geen aandelen of zoiets, maar heb het even bekeken.
Als er een organisatie achter zit, dan wordt de prijs automatisch hoger dan dat je particulier iets huurt. Ik vind de prijsverschillen over het algemeen bij dit huisje wel meevallen. particulier in de winter 450,- bij Uphill 517,- - 556,- particulier krokus 450,- bij Uphill 564,- Het gigantische verschil van bijna 600,- zit alleen in de week met oud en nieuw en dat is wel erg vreemd. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
ook wij hebben al meerdere malen via uphill geboekt en altijd leuke huizen en voor een betaalbare prijs.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben ons vakantiehuis voor een gedeelte van het jaar bij Uphill ondergebracht en ik kan als verhuurder niet anders zeggen dat de samenweking met hen altijd prima verloopt.
Ze zijn heel correct en vlot.Bellen altijd eerst even als ze weer een boeking voor ons hebben. Natuurlijk kunnen de ervaringen van huurders anders zijn, vooral als er een huis tegenvalt of er klopt iets niet. Wij hebben tot nu toe hele goede ervaringen met hen. Hun eigen site ziet er ook heel degelijk uit en via zoekitems kan ieder zijn/haar vakantiewens(en) snel invullen en selecteren. Groetjes, Gerrit ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
uphill
hallo
wij hebben afgelopen zomer een week een huis geboekt voor 2 gezinnen van uphill. het huis was prima verzorgd erg mooi.maar de plek was vreselijk. echt een grensgebied.grauw en grijs veel hoertjes. kijk en dat staat niet in de omschrijving. de omgeving viel dus erg tegen.de eigenaar was erg vriendelijk en deed prima haar best. zeker omdat we met veel kinderen waren voelde we ons erg onveilig in dat gebied. nu hadden wij uphill gemaild dat dat erg tegenviel.maar helaas hebben ze geen moeite meer genomen om ons terug te mailen. een kleine moeite toch zou je zeggen. blijbaar hebben ze wel prima contact met de huiseigenaren als ik hier zo lees.maar met de klanten kunnen ze wel wat netter omgaan. verder hebben we erna nog een week genoten in een andere woning die we ergens prive genoekt hadden bij het lipnomeer. we komen er zeker terug maar boeken niet meer bij uphill. groetjes rosalie |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Dat was dus eens maar nooit weer Uphill ![]() Ohja, wel je naam erbij zetten: Marion dus. |
|
|
|
|