|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Lid
|
Re: Info over Easy a Tent (niet aangesloten bij ANVR)?
wat vijf weekjes, je loopt nu achter, nog maar 3 te gaan, en dan een week heerlijk rust in tsjechie.Hoewel vicibrod, mij geen rust geef maar koopdrang.En dan weer 3 wk thuis en dan jaaaaa... dan een weekje ander soort vakantie, lui op het turkse stran, eens kijken of ons dat ook bevalt
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
zo, om maar fffff terug te komen op een lang geleden gestelde vraag. Het was via
easyatent
. PRIMA geregeld. We kregen vrijdags voor vertrek nog een telefoontje van hen dat het reisburo in Frymbrug (waar we de sleutel moesten halen) een ander telefoonnr. had gekregen. Netjes dus. Het huis was fantastisch, netjes, en een ruimte om het huis, geweldig. En dan ons uitzicht, als we op het terras zaten, keken we over het lipnomeer. Een klein supermarktje op loopafstand, een paar andere
vakantiehuizen
in de buurt, maar net nie te veel, dus:
EASY a TENT
, het was dan wel niet aangesloten, maar het deugde allemaal. In 1 woord Geweldig.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Dat is nog eens goed nieuws dat er, na al die ongeruste vragen in den beginne, zo'n goed verhaal komt. Ik denk dat we allen, die u probeerden te helpen, blij zijn en dat iedereen zich in de toekomst geen zorgen hoeft te maken over
Easy a Tent
.
![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
Bedankt Freddy dat je zo beleefde.We hebben het echt fantastich gehad, het weer zorgde daar ook voor, maar des ondanks,
easy a tent
heeft mijn twijvels geheel weggenomen door een perfect huis te verhuren, dus het hoeft niet altijd een anvr stempeltje te hebben, om goede kwaliteit te leveren.
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
Inderdaad, ik kan het onderbouwen wat Lise verteld, het was een super mooi huis met alles erop en eraan.
Is dus een aanrader voor iedereen. Enhe Lise dat je een leuke vakantie heb gehad, lag niet alleen aan het huisje en het weer, want ik was er ook ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Super Lid
|
Hi,
Even over niet aangesloten bij ANVR: inderdaad kost dit veel geld, maar ik heb zelf bij een touroperator gewerkt en die is toch wel op zijn schreden teruggekomen toen na afmelding bij ANVR bleek dat er veel minder geboekt werd! Het is toch een wat betere garantie, zij moeten zich houden aan de ANVR voorwaarden en die zijn vanzelfsprekend veel strenger dan de zelf bedachte voorwaarden! Als alles goed gaat is er natuurlijk niets aan de hand, maar als je een klacht hebt kun je nergens aankloppen, tenzij bij een reguliere advocaat en dan is over het algemeen de inzet te laag om de kosten te rechtvaardigen. Indien je hebt geboekt bij een ANVR organisatie kan je evt. nog naar de Geschillencommissie, dit kost in verhouding niet zoveel (afhankelijk van reissom tussen de EUR 35 en 60), zij zoeken de zaak uit, er komt een zitting en de consument komt met een goed onderbouwd verhaal er vaak goed vanaf. Overigens is ook Tsjechoreizen , waar volgens mij ook enorm veel mensen boeken, géén ANVR lid! groetjes, Maria |
|
|
|