het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 04-12-07, 20:49   #11
Actief Lid

unita's avatar

Nationaliteit:
Nou Sas, daar moet ik eerst een brief voor schrijven naar Tsjechië en ik ga dat waarschijnlijk nog doen ook.
Ik ben toch wel benieuwd of hij meedeelt in de winst.
Ik vond de eigenaar erg vriendelijk en hij spreekt duits, engels en ik geloof zelfs ook de franse taal. Voor mijn gevoel is de man niet onbemiddeld maar daar gaat het hier helemaal niet om.
Die 154 euro was voor drie man een heel aantrekkelijk bedrag en voor 100 euro meer zou ik het nog doen maar niet met deze belachelijke verhogingen. Dit betekent dat je met drie personen niet meer dit huis kan huren maar dat je dan met veel meer mensen moet gaan.
Ik sta eigenlijk versteld van mijzelf, ik ben namelijk nooit zo fel in dit soort zaken en leg me er dan maar bij neer maar nu word ik hier gewoon pissig van.
Dit is geen eerlijke prijsverhoging.............

Citaat:
Rijk& schreef:
Bericht bekijken
Tja, ik ga al lang en vaak met Novasol in zee, maar vindt dit idd. extreem. De organisatie ken ik als zeer klantvriendelijk met een grote service en betrouwbaarheid.
En gelet op de kwaliteit vindt ik dit een zeer acceptabele prijs.
Rijk, wij zijn vaker naar woningen geweest van Novasol, nooit problemen gehad.
De prijsverhoging vind ik echter niet te aanvaarden.
Wij zijn in dit huis geweest van 17 september tot de 22 ste, we hebben niet de volle week gehad.
Ik geloof echter dat ik een fout heb gemaakt en dat wij 215 euro hebben betaald omdat we voor een volle week moesten betalen en echter maar vijf dagen bleven. Op de site bij het boeken stond het bedrag van 154 euro maar dat bedrag was alleen juist als je maar één week van te voren zou boeken.
Wij wilden deze gok niet nemen en hebben ruim van te voren geboekt en moesten toen voor een volle week betalen. Dit hebben we zonder mopperen gedaan hoor.
unita is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-12-07, 22:07   #12
Rijk&
Gast

Daarom heb ik het idee dat er gewoon een vergissing in het spel is, en wellicht van degene die jou geantwoord heeft iets van ' onwetendheid' mbt. een eventuele verhoging.

Ik heb bij mijn laatste boeking zoiets meegemaakt in omgekeerde volgorde. Daarbij was ook sprake van onduidelijkheid.

Laatst aangepast door Rijk&; 04-12-07 om 22:37.
  Bericht citeren in antwoord
Oud 04-12-07, 23:49   #13
Actief Lid

unita's avatar

Nationaliteit:
Rijk ik heb twee mailtjes terug gehad van iemand van Novasol. In iedere mail staat dat als je nog vragen hebt je onderstaand telefoonnummer moet bellen.
Zij zijn overtuigend in hun antwoord en op alle sites waar dit huis opstaat staan dezelfde prijzen voor 2008 en die zijn echt zoals ik in mijn vorige bericht heb neergezet.
De verwarring van 154 euro en 215 euro ligt aan mij. Wij hebben afgelopen september 215 betaald terwijl op de site stond dat we voor vijf dagen 154 euro zouden moeten betalen maar dan moesten we één week van te voren boeken.
Wij liggen niet wakker van 215 euro, wel van 725 voor een week voor drie personen.
Novasol heeft bevestigd dat de prijzen zijn gestegen vanwege de grootte van het vakantiehuis en dat het nu voor 10 personen wordt verhuurd in plaats van 6 personen. Dit gaat in samenspraak met de eigenaar.
Dit is letterlijk hun antwoord.
Oud 05-12-07, 00:21   #14
Rijk&
Gast

Tja, dan denk ik toch dat er een belabberde communicatie met de eigenaar is geweest door novasol.

Want sorry hoor, het huis straalt gewoon geen ruimte en comfort of luxe uit!
  Bericht citeren in antwoord
Oud 05-12-07, 02:18   #15
VIP Lid

char's avatar

Nationaliteit:
Met alle respect, Rijk&, voor dat je verder, gaat over deze zaak; kijk even naar de 1-ste zinnen op dit/deze Topic!!!.. Er mankeerde toen niets aan het huis!!...

Carlo.
char is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-12-07, 06:30   #16
Actief Lid

unita's avatar

Nationaliteit:
Ik vind het een prachtig huis! Met drie volwassenen was het heerlijk ruim. We hebben het er enorm naar onze zin gehad en als ik het niet zo'n leuk huis had gevonden dan had ik mij over deze gang van zaken natuurlijk ook verwonderd maar me er verder niet druk over gemaakt want ik zou er dan niet meer naar terug willen.
Het huis staat helemaal vrij langs een doodlopende weg (die echt niet rustig is, er komt genoeg verkeer langs), je zit midden in de natuur aan de voet van de Lysá Hora. Voor boodschappen moet je echter een stuk rijden en voor een restaurant ga je ook vier en een halve kilometer verderop met de auto. Maar ik hou van de natuur en van rust, boodschappen kun je inslaan en je hoeft niet iedere dag uit eten te gaan.
Ik kan mij nu alleen niet voorstellen dat men met tien personen in de keuken aan de keukentafel kan zitten, hier zou men dan iets aan moeten aanpassen en dat wordt dan wel krap.
Rijk&, je kan bij de beschrijving van het huis naar de extra foto's kijken. Er staan voor ons enkele foto's op die wij niet herkennen omdat deze foto's boven zijn genomen, wij hadden alleen de begane grond tot onze beschikking.
Wat ik me afvraag is: er was eerst een summiere beschrijving van het huis en geen foto's. Nu is er een vriendelijke vakantieganger geweest die foto's van het interieur heeft opgestuurd naar Novasol. Ik denk dat ze toen bij Novasol hebben bedacht bij het zien van de foto's van de badkamer; nou da's lekker luxe, we kunnen wel eens even de prijs aanpassen............
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels