|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Lid
|
Hey Cosi,
Laten wij daar ook geboekt hebben. We gingen voor een appartement voor 6 personen en zitten nu in een appartement voor 8 parsonen. Sauna, twee badkamers, en een zee van ruimte. Lijkt de gouden kooi wel. Wat een luxe appartement zeg. Daar komen wij onze tijd wel door. Wij gaan van 30-12-2007 t/m 06-01-2007. En wij hebben ook via Sparcs 10% korting gekregen. Ik weet niet in welke periode jullie gaan. Misschien komen we elkaar daar wel tegen. Nu maar hopen dat er voldoene sneeuw is. Jullie ook heel veel plezier daar. (Trouwens welkom op deze site) |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Teems,
Wat toevallig dat we beiden hier terecht zijn gekomen. Ziet er werkelijk super uit he. We zullen elkaar dit keer niet tegenkomen want wij gaan de week voor kerst. Misschien een volgende keer. Veel plezier en wat die sneeuw betreft, het schijnt vorig jaar in november al wit geweest te zijn. ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Nieuw Lid
|
Waar je in ieder geval goed kan skieen is in JanskeLazne en MladeBuky.
Je zit er 15 km vandaan en is zeker de moeite waard om daar eens te gaan kijken. tevens weet ik ook een heel lekker restaurant waar je heerlijk kan eten. |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nieuw Lid
|
Voor het eerst skiën in Tsjechië
We willen in de eerste week van 2007 skieen in Tsjechië. We zijn een gezin met drie kinderen 8,13 en 16j. Waar kan ik het beste info vandaan halen?
M.vr.gr. Henk |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Moderator
|
Welkom op het forum, Henk*.
Ik zou zeggen: kijk de Wintersportrubriek eens door. Daar is heel wat info te vinden. Mocht je ergens iets interessants zien, dan kan je in het desbetreffende onderwerp gelijk je vragen kwijt. Succes! ![]() * Weet je zeker dat je een vrouw bent? ![]()
|
|
|
#58 |
|
Actief Lid
|
Veel plezier alvast met het voorbereiden en de vakantie in Tsjechie. Maar wees erop voorbereid dat bergen en skigebieden in Tsjechie niet te vergelijken zijn met de Alpen. Als jullie goed kunnen skien is er voor jullie niet veel te beleven op de Tsjechische pistes.
|
|
|
|
#59 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Henk,
Wij komen ook uit Hoevelaken en bezitten een mooi huisje op een half uurtje rijden van de skigebieden. Als je contact opneemt kan ik wel wat info naar je sturen. Groet, Mark |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi henk,
Ik heb geboekt(met mn ouders dan e) op tsjechoreizen .nl goede ervaringen mee. Ik ga dit jaar naar Spindleruv mlyn en ik ben zelf 14 jaar 1jaartje verschil met je middelste :P ik vind Tsjechie echt toppie!
|
|