Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Wintersport
Vrchlabi

Vrchlabi

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 18-12-05, 16:48   #11
otje
Volwaardig Lid

otje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Macek schreef:
In trutnov kan je echt alles kopen, je hebt daar een grote Hypernova, wordt goed aangegeven en bij het busstation is een Delvita.
In trutnov dus... in vrchlabi heb ik er ook nog nooit 1 gezien
otje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-12-05, 17:57   #12
Macek
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
In Vrchlabi is midden in het centrum, in de hoofdstraat een ingang naar een winkelcentrum, beneden is een supermarkt waar je kan shoppen.
Na zdravi!!!
Macek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-12-05, 18:28   #13
Freddy2005
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Hanneke schreef:
Bedankt voor je reactie!
Hypernova en Delvita, zijn dat supermarkten, ik heb echt geen idee!

Dit is de Delvita vestiging in Trutnov.
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-12-05, 21:22   #14
Willem II
Actief Lid

Willem II's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Hanneke schreef:
Waar kun je heerlijk winkelen ?
Nou, in Vrchlabi valt er eigenlijk weinig te winkelen. Een paar (vietnamesche) shopjes en dan heb je het wel gehad. Voor winkelen moet je echt naar iets grotere plaatsen gaan (Liberec, Pardubice, Hdarec K.)
Het winkelcentrum is niet te vergelijken met een winkelcentrum in NL.

Lichaams- en gezichtmassages zijn wel aan te raden. Hotel Gendorf, 400CZK heb je een uitstekende behandeling...

Verder is de natuur schitterend en daar komen we voor ... toch .... ?
Willem II is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-12-05, 09:10   #15
Macek
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
Hallo, Willem2, in Vrchlabi heb je een groot winkelcetrum van diverse verdiepingen in het centrum. Als je het centrum binnenrijdt aan de linkerkant onder de galerij in het midden ongeveer, beneden is er een grote supermarkt. Na zdravi!!!
Oud 20-12-05, 11:44   #16
Willem II
Actief Lid

Willem II's avatar

Nationaliteit:
Macek, dat weet ik (althans denk ik) het grote shoping center van IT.
Nou, daar is niet zoveel te beleven. Althans volgens het vrouwtje dan.
Willem II is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-12-05, 11:39   #17
Macek
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
Nee, krijsende en aandachttrekkende randfiguren zul je daar niet tegenkomen en ook geen problemen bij de kassa, dat is meer voor hier bij mij in de buurt standaart. Na zdravi!!
Oud 24-12-05, 13:26   #18
Hanneke
Nieuw Lid

Hanneke's avatar

Nationaliteit:
Ik heb gisteren het 1 en ander van het verkeersbureau ontvangen, met ook een kaart met bezienswaardighede. Nu zal dat 's winters wel anders zijn als in de zomer.
We hebben er onwijs veel zin in en heb echt geen idee wat ons te wachten staat.
Hanneke is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-12-05, 19:18   #19
vasek m
Lid

Nationaliteit:
voor te shoppen moet je naar Praag, ik het reuzengebergte ken ik geen stad of dorp wat ook maar in de buurt komt van wat we in nederland hebben, vaak zijn het kleine winkeltjes, soort drogisterijen/kruideniers, maar geen echte kledingzaken waar westerse mode merken de overhand hebben.
En natuurlijk veel drank winkels maar aan die zaken heb je als shopper niet veel.
hypernova kan je vergelijken met de Makro, wat non-food, zoals jassen en fietsen, en veel food.
echter een diep, maar geen breed breed assortiment, gerelalteerd aan het winkelvloer oppervlak.
In Praag vindt je alle bekende merken en producten, echter zit daar weinig prijs verschil met Nederland, omdat het west europese bedrijven zijn die daar de kleding en schoen op de markt zetten, daarom, vanwege de prijs tref je deze winkels ook niet aan in kleine plaatsen.
Je mag natuurlijk niet vergeten dat we in tsjechie weinig te besteden hebben aan echte europese luxe producten, je zult weinig tsjechen die wonen en werken in vrchlabi, trutnov ect. met merkkleding van tommy, ralf lauren zien. dan ben je hier echt rijk.
De winkels bieden aan wat nodig is, Hypernova heeft wat luxere dingen, maar daar kunnen wij niet alles kopen.
Hypernova koopt hier grond en bouwd winkels in de verwachting dat de economie hiier groeit en dan hebben zij hun marktgebied al binnen, aldus dat zijn de verwachtingen en reden van bestaan,
vasek m is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 28-12-05, 21:08   #20
Hanneke
Nieuw Lid

Hanneke's avatar

Nationaliteit:
Lijkt me een prachtige stad Praag!
Het is nog wel een stukje rijden vanuit Vrchlabi, maar we zullen het zeker in ons achterhoofd houden! Wordt met de dag enthousiaster van al jullie ervaringen en zal zeker bij thuis komst mijn ervaringen delen
Hanneke is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed