![]() |
|
|
#71 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ben ook in Splinderuv Mlyn geweest, en heb daar gesnowboard en gelest.. ook nog gewandeld, 1e keer in de winter, jammer dat er zo weinig sneeuw was, maaar was te doen. andere jaren gingen we altijd in de zomer. heel mooie natuur ook
wij verbleven in een herberg van mijn oom in Vrchlabi, erg leuk en gezellig, superlekker eten ( 3 gangen ) en er word bijna elke dag wat lekkers gemaakt als tussendoortje.. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Nieuw Lid
|
Ervaringen met Pension Horalka in Spindleruv Mlyn?
Wie heeft er ervaringen met skieen in Spindleruv Mlyn en wie is er al eens in "Pension Horalka"geweest... ik ga er in Januari namelijk naar toe.....
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Moderator
|
Van harte welkom op dit forum Peter.
Als je eerst eens gebruik maakt van de zoekfunctie zul je een schat van informatie vinden over Spindleruv Mlyn en de diverse pensions aldaar. Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 26-11-07 om 16:05. Reden: Berichten toegevoegd aan het bestaande topic. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik wil geen reclame maken (maar doe t eigenlijk toch beetje...), op www.spindl.info staan heel veel pensions en hotels. Hele uitgebreide (meerdere talen) website over Spindleruv Mlyn! Succes ermee en welkom op het forum!
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Legende
|
De
zoekfunctie
geeft geen resultaat.
Misschien dat de website verandering brengt en dat iemand zich het herinnert. horalka pension . Oei, de website stond er reeds. ![]() |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Nieuw Lid
|
skischool spindleruv mlyn
Hallo allemaal,
Wij gaan naar Spindleruv Mlyn met 25 personen en hebben voor onze kids een skischool nodig. Wie heeft goede ervaringen met skischolen, en hebben ze wellicht ook nederlands sprekende leraren? Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes Heleen Laatst aangepast door Gorrit; 30-12-07 om 19:30. Reden: Verplaatst naar bestaand onderwerp |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nieuw Lid
|
Skischool Sun - Spindleruv Mlyn
Wij gaan naar Špindlerùv Mlýn met 25 personenen hebben voor onze kids een skischool nodig.
Wie kent- of heeft heeft ervaring met Sun Skischool? Deze werd ons eerder aanbevolen door Dhr. Michal van pension Fontana... Bedankt alvast voor jullie antwoord, Heleen Laatst aangepast door Gorrit; 20-01-08 om 08:55. Reden: Aangepast en afgesplitst uit een onderwerp dat dateert uit 2005 |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Moderator
|
Hallo Heleen, ik heb wel alvast twee websites voor je gevonden:
Één in het Nederlands en de site van de skischool zelf |
|