|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#61 |
|
Volwaardig Lid
|
Haha daar ben ik nog in de zomer geweest, in dat zwembad. Hangt misschien nog iets van me aan het plafond daar
Iets te hoog gegooid met overgooien ![]() Prima zwembad trouwens! |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan in de week van 24 feb naar Spindleruv Mlyn met 2 kinderen van 5 en 7.
Wie heeft ervaringen met skischolen (voor de kids) en skiverhuur? Welke taal spreken de skileraren? Mijn kinderen maken zich zorgen over onverstaanbare leraren (zal waarschijnlijk in de praktijk wel meevallen). Is het beter om alles van tevoren via internet te regelen of kan dat ook goed ter plekke? Welke locatie van de skischool is aan te raden? Ik las ergens dat beschikbaarheid van materiaal een probleem kan zijn. En is de route via Polen goed te doen of kan je beter via Praag rijden? |
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
VIP Lid
|
je kan beter door polen rijden !!!!
lees deze maar even door en dan kun je zelf je keuze maken http://www.tsjechie.net/board/f46/be...ieden-387.html |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij hebben de grens van Rumburk gekozen, ging prima, geen vertraging, we hoefden onze paspoorten niet eens te laten zien.
Succes ermee ![]() De sneeuw is trouwens nog redelijk te noemen, maar wordt smiddags papsneeuw. Veel plezier nog iedereen! |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#66 |
|
Volwaardig Lid
|
Dat ging het zeker ja
Half jaar geleden toen we in de zomer naar CZ gingen, hoefden we het ook al niet.. Morgen vertrekken we weer naar Nederland, denk dat we dan weer niet hoeven te laten zien .. Hele fijne en grote grensovergang. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Volwaardig Lid
|
Wintersport voorbij
Wij zijn weer thuis van een weekje wintersport.
Gisteren skieden we in Spindleruv Mlyn op Svaty Petr en Misecky. Veel sneeuw daar. Ook op de Lisa Hora. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn ook helemaal fan van Spindleruv. We gaan al jaren op wintersport naar Tsjechie.
Groetjes. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Pivonist
|
Ben er eens in de zomer geweest het was er toen een grote bouwput, de hele hoofdstraat was opgebroken, een raadsel dat ik toen niet me nek heb gebroken!
|
|