|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Volwaardig Lid
|
Martin, onderstaande tekst ontving ik zojuist per mail uit Rokytnice:
hallo Egbert! Zwar sieht es nicht so aus, aber es soll schon während dieser Saison im Betrieb sein. Ich bin selbst gespannt. Aber ich glaube nicht, daß die Firma sich lässt die kommende Wintersaison abhauen und damit den großen Geschäft verlieren. Also ich denke - sie schaffen es.... ich will dort selbst fahren um mich persönlich überzeugen. Selbstverständlich mit "Das ist die Camera" :-) |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Volwaardig Lid
|
Dit zou voor mij ook geweldig zijn, als hij in bedrijf is. Ben afgelopen febr behoorlijk uit de sleeplift gevallen, had dardoor ook geen zin meer om daar te gaan skien.
Voor Martin: Afgelopen Oud en Nieuw waren wij in Rokytnice. Er is overal vuurwerk tekoop. Er wordt ook veel afgestoken 's nachts (overdag ook ). Prachtig vuurwerk, en knallen.... ja hier is het verboden, maar goed. Wij vonden het erg bijzonder om daar de jaarwisseling te vieren en hebben erg genoten. Veel plezier alvast Groeten Margriet Dijk |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nieuw Lid
|
Ik voelde mij ook nooit happy met deze haaklift ben er gelukkig nooit uitgevallen maar heb mensen flinke buitelingen zien maken.
Mijn zoontje is nu ook om bij het lezen van het vuurwerk, het is voor hem altijd de mooiste dag van het jaar. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
VIP Lid
|
heb sinds een paar dagen mijn gehele uitelijk vernieuwd,waarom,mijn broer komt thuis uit australie(hij werkt daar als bioloog in mornington)
omdat mijn moeder 60 jaar wordt komt hij thuis,en gaat dan naar radolfzell om zijn dna proefjes uit te werken. we gaan dus met mijn ma haar verjaardag een gezellig weekend naar schiermonnikoog,hij stuurde op zijn site dat hij erg bruin was geworden,(het was een foto van een bewoner daar die een erg bruine huidskleur had)zijn vriendin antwoorde hierop dat als hij zo bruin zou zijn dat ze dan haar haar rose zou verfen(wat ze dus ook echt gedaan heeft dus hij schrikt zich rot als hij in frankfurt uit dat vliegtuig stapt. tiny(onze dochter hebben toen besloten om ons haar maar groen en geel te verfen) vandaar dat het dus nu sinds een paar dagen geel is groetels mocht je de site van mijn broer willen bekijken http://sjoukeanne.waarbenjij.nu/ en joepei de poepie,eergister had hij een mail dat hij inderdaad cum laude is afgestudeerd ik ben zo trots maar maria ga je wel door polen dan anders zit ik steeds met mijn neus voor het raam om te kijken waar je bent. en hoe herken ik jou,de krokusvakantie is inderdaad op elke plek verschillend |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
om even op het skieën terug te komen.
Zou toch wel fantastisch zijn, die stoeltjeslit. Ook wij zijn dit jaar weer met de krokus in RNJ en hebben er veel zin in.
|
|
|
|
#58 |
|
Super Lid
|
welke periode? ik zie ook uit naar de lift!
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Van 17 februari tot 24 februari wederom op aanraden van velen hier in hotel Krakonos. Zal dus wel vele Dalstrareizigers uit het Fryske Lân tegenkomen. Maar wel gezellig
en hopen op net zoveel sneeuw (en pivo) als vorig jaar.En wanneer die nieuwe lift draait wordt het alleen maar beter. Heeft iemand ervaring met de loipe die tussen de twee gebieden loopt? Is dat te doen met skies (off piste is no-problemo) Misschien zijn er op dit forum nog wel meer Krakonosgangers? surfdj
|
|
|
|
#60 |
|
VIP Lid
|
mijn schoonouders verblijven hier een week later(inderdaad pa is touringchauffeur bij dalstra)maar we treffen jullie niet .want het is dus een week later
wij zitten dan met de broer zussen en kinderen in een huisje vlakbij de horni domky. Ik had nog een vraagje,voor twee jaar terug hebben wij (tiny en ik)skiles gehad bij spartak,. niet dat dit niet goed is bevallen,maar misschien dat er iemand tips heeft welke skischool goed is(wij hadden toen deze omdat ze bij dalstra altijd deze nemen.)het liefst bij de horny domky in de buurt. we willen maar 2 uurtjes les per dag en dan ook nog het liefst samen. En wat is een goede skischool voor kleinere kinderen,bij de studanov is een schooltje daar krijgen ze een half uurtje les,hebben we toen 1 keer gedaan om even te proberen. vorig jaar heeft wiebe 2 uurjes en siebren een uurtje per dag les gehad(ze moeten het wel leuk blijven vinden)en dat willen we nu ook graag zo doen,dan kan gerben s'middags nog even met ze oefenen. nou alle tips zijn welkom groetjes Rika |
|
|
|