|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#421 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Begin me wel een beetje zorgen te maken over de te verwachten sneeuwcondities
Maar we hebben nog even voordat het vakantie is. Voor wat betreft de verhuur zijn op diverse plaatsen goede mogelijheden aldaar. NB vraag om een verzekering tegen diefstal / beschadiging. 2 jaar geleden werd 1 paar huurskies gejat en moesten we €180 betalen. terwijl wij dachten dat dit automatisch verzekerd was (zoals in andere skilanden te doen gebruikelijk is).Ik kan er nog boos om worden, met "dank" aan P-sport Surfdj
|
|
|
|
#422 |
|
Lid
|
zorgen
Ik begin mijn eigen ook een beetje zorgen te maken.
Als er dan toch niet voldoende sneeuw ligt heeft dan iemand een idee wat er in de buurt allemaal te doen is? We willen in iedergeval een dagje naar Praag gaan. |
|
|
|
|
|
#423 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Nee, was niet verzekerd, omdat ik niet aantoonbaar kon maken dat er niet standaard een verzekering werd afgesloten. (zoals te doen gebruikelijk is in andere skilanden)
Je moet er dus om vragen!! surfdj
|
|
|
|
#425 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Weet je wat wij doen om diefstal tegen te gaan? Als we gaan eten tussen de middag pak ik 1 ski van mezelf en 1 van mijn vrouw en mijn vrouw doet hetzelfde. Ik zet mijn setje aan de ene kant en mijn vrouw haar setje van 2 verschillende ski's aan de andere kant. Reken maar dat ze dan echt niet gaan zoeken waar het andere bijbehorende setje ski's staat en aan 2 verschillende ski's hebben ze niets. Nu hebben wij eigen ski's dus daar ben je daar misschien toch net weer iets voorzichtiger mee. Maar dit is simpel en doeltreffend. |
|
|
|
|
|
|
#426 |
|
VIP Lid
|
dan kan je wandelen, of winkelen. of naar een dierentuin toe. of naar een zwembad. kortom genoeg om op te noemen
|
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
Of zoals een Duitse collega zegt:"Kaum gestohlen, schon im Polen". En dat is redelijk dichtbij RJNSurfdj
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Dat zou best kunnen natuurlijk, vooral "eigen" ski's zijn dan interessant natuurlijk. Wij hebben ook van die oprolsloten bij die je om de bindingen kunt doen en dan ergens aan vast kunt zetten. Maar die kun je niet overal gebruiken, je moet wel een rek of iets hebben om aan te bevestigen. Maar goed, de meeste tijd zitten ze toch onder je voeten en dan is weghalen knap lastig ![]() |
|
|
|
|