![]() |
|
|
#342 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Snowboarders in stoeltjeslift Lysa Hora
Hallo,
Er is in dit forum al vaker over gesproken maar ik zou graag willen weten wat de actuele stand van zaken is wat betreft de stoeltjeslift bij Lysa Hora. Mogen daar nu snowboarders in of is het toch weer verboden?? Alavst bedankt voor de reacties ![]() Groetjes Mandy |
|
|
|
|
|
#343 |
|
Volwaardig Lid
|
snowboarders
In die stoeltjeslieft mogen al een paar jaar snowboarders in Mandy.
Deden wij paar jaar geleden al. |
|
|
|
|
|
#344 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Oke, bedankt voor de reactie!
|
|
|
|
|
|
#345 |
|
Super Lid
|
Is er deze week nog iemand op de Studenov piste (geweest) en weet of er voldoende sneeuw ligt om nog te kunnen skien? Helaas is de webcam begin van de winter uitgevallen.
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Nieuw Lid
|
hallo.. ook wij gaan voor het eerst naar rnj.
ik heb begrepen ondertussen dat huren het beste kan bij petr in rnj. en dat het dus wel erg druk kan worden na 12 uur met het huren ervan. wij zitten nog te denken hoe laat we uit nl zullen vertrekken. kan iemand mij vertellen hoe het met de reis erheen zit. hoe gaat het laatste stuk .. en verdere info is altijd welkom. klopt het trouwens dat studenov gesloten is.. hopen dat eht maar gauw een heleboel gaat sneeuwen. gr k |
|
|
|
|
|
#347 |
|
Nieuw Lid
|
volgens de berichten is studenov inderdaad gesloten. kijk maar eens op www.rokytnice.com dan is studenov met rood angegeven en de overige met groen. Ik hoop dat er nog voldoende valt voor jullie de komende weken, wij gaan dit jaar helaas niet. volgend jaar zijn we weer van de partij.
|
|
|
|
|
|
#348 |
|
Lid
|
http://pocasi.idnes.cz/pocasi.idn
als ik kijk dan wort ik niet vrolijk weet er iemand meer en inderdaad op studenov zijn onderandere b 10 b11 b12 (liften ) dicht ik ben bang dat ze hier niks aan doen |
|
|
|