![]() |
|
|
#321 |
|
VIP Lid
|
nou ik kan het jullie nu allemaal met zekerheid zeggen(of er moet een wonder gebeuren)
het skieen kan je vergeten,dus je hebt nog 2 dagen om te bedenken wat je zo allemaal wilt gaan doen die weet. Ga wandelkaarten op het net opzoeken,ga kijken welke museums in de buurt zijn enz enz.zodat je niet zonder doel in rokytnice zit,want zonder sneeuw is het daar ook prachtig,als het maar droog is. misschien is het handig als iemand nog leuke tips heeft voor in of om rokytnice hier te vermelden zodat we er allemaal wat mee kunnen doen Geen lange wachtrijen voor de lift,maar voor de intree van de bozkov grotten b.v Misschien dat ik het hier niet mag schrijven maar dat zien we dan wel weer hieronde de studenov in rokytnice vanmorgen ![]() zie net dat surfdj er is dus ben benieuwd wat hij te zeggen heeft |
|
|
|
|
|
#322 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Vandaag was het op Horni Domky, Lisa Hora om 12.00 uur + 10 graden (bij de 2e stoeltjeslift naar de top). Een beetje teveel van het goede. De sneeuw wordt dan als suiker. Wij staan vroeg op en staan voor 9.00 uur op de skies. Vooral boven is het dan nog fantastisch skiën en lekker rustig. zo rond 10.00 uur wordt het druk.
Tot 12.00 uur blijven de omstandigheden goed en daarna gaan wij naar de hospoda. Vanmiddag op Studenov was het heeel slecht, voor de beginners wordt de babypiste wel van sneeuw (suiker) voorzien. Je kunt dus nog wel skiën. Kortom te warm voor de tijd van het jaar, maar wel blijven genieten. Het is vakantie en we kunnen nog skien en de pivo's smaken er ook niet minder om. Ik hoop voor allen die nog moeten gaan dat die voorspelde Russische beer loskomt. Want er moet nodig een bult sneeuw bijkomen. Groeten uit Krakonos. Surfdj |
|
|
|
|
|
#323 |
|
VIP Lid
|
nou bedankt voor je bericht hier,volgende week dan maar met heel heel veel nederlanders op de babypiste.
ben ik iniedergeval er wel zeker van dat ik spongebob op de foto krijg vluchten kan niet meer surfdj nog een paar fijne dagen |
|
|
|
|
|
#324 |
|
Volwaardig Lid
|
Nee, dat heel snel weg skieën is er niet meer bij. En rennen op skischoenen is ook niet echt toppie.
Ik vermom mij gewoon als Meneer Krabs. Maar mocht je mij toch willen herkennen: ik ben groot en gespierd, heb het lichaam van een echte adonis, en ik lijk op Brad Pitt ten tijde van Troy. We zullen ons wel vermaken, of er nu sneeuw ligt of niet. Het reuzengebergte is altijd mooi. |
|
|
|
|
|
#325 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ooooh Rika dan moet je m zeker fotograferen. En als ie nou echt zo lekker is las die beweerd dan gewoon meekapen
![]() |
|
|
|
|
|
#327 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Als je wilt blijven skien kun je heerlijk naar Liza Hora gaan.
Daar kun je volgende week volgens mij nog prima skien, zeker in het bovenste gedeelte en ook daar zijn blauwe pistes. Met andere woorden: Kop op, en blijf positief!! Surfdj |
|
|
|
|
|
#328 |
|
VIP Lid
|
oke,maar is dat niet erg moeilijk ik ben niet zo'n held.
die blauwe piste is dat te doen voor een klunnel smurf als ik denk je,ik ski nog maar 4 jaar,het engste vindt ik altijd dat het heel steil naar beneden gaat,kom ik dat dan ook voorbij |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Nieuw Lid
|
Rika, niet te veel over nadenken en gewoon doen. Ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan, was zelf ook nooit zo'n held.
Mijn vader is pas 4 jaar geleden begonnen met skien op zijn 52e en dacht ook nooit verder te komen dan de babypiste op studenov, maar we hebben hem gewoon meegesleurd naar boven en hij vond het zo geweldig dat hij niet meer op de babypiste wou skien. Wel sneu voor mijn moeder want die was nog niet zo ver dat ze mee durfde, ze heeft de 1e keer dat we gingen skien haar been gebroken, maar ik blijf het elk jaar weer proberen net zo lang tot ze mee gaat. |
|
|
|