![]() |
|
|
#311 |
|
Super Lid
|
bij skiverhuur Petr in RNJ huurden wij op zateradgmiddag skies (14:00 uur) en de huur ging pas vanaf zondag in tot wanneer wij wilden (in principe een week), maar zou dit eerder zijn dan hoef je dat ook niet te betalen, sowieso afrekenen pas ná gebruik, omruilen schoenen bv. geen probleem, echt super service en ontzettend leuke mensen daar.
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Nieuw Lid
|
Rokytnice nad Jizerou, app. maria
Hallo,
Is er iemand die mij iets kan vertellen over dit plaatsje en dit app.complex?? Wij gaan voor de 1e keer in de periode van 23/02/2008 tot 01/03/2008. Alvast bedankt?? |
|
|
|
|
|
#313 |
|
Super Lid
|
Over het plaatsje is al van alles geschreven, kan je vast vinden met de
zoekfunctie
. App. Maria is vast erg leuk
. Nou, ik weet het niet hoor maar misschien valt hier ook iets over te vinden dmv zoekfuncite. Heb je al gekeken bij ervaring bv op zoover.nl? groetjes, en alvast een fijne vakantie, Maria |
|
|
|
|
|
#314 |
|
Nieuw Lid
|
rokytnice nad jizerou
heey, dit word nu het 4de jaar in rokytnice wij skieën meestal op Studenov..
vorig jaar was er slechte sneeuw met kerst, maar dit jaar ziet het er goed uit: Actuele Ski Info nou wil ik wel eens wat ervaringen horen over vuurwerk in Rokytnice zelf.. je ziet elk jaar wel die viatnamezen voor de supermarkt staan met wat potten, mortieren en strijkers maar hebben ze ook echt een WINKEL waar ze vuurwerk verkopen of moet ik dan naar Liberec of Harrachov? |
|
|
|
|
|
#315 |
|
Super Lid
|
is dit brand?
|
|
|
|
|
|
#316 |
|
Actief Lid
|
Of een remmende Edwin op de skies
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Super Lid
|
die net een heet worstje genuttigd heeft
![]() |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Actief Lid
|
Of hij heeft die vuurwerkwinkel gevonden in Rokytnice nad Jizerou
Laatst aangepast door C.Berendse; 27-12-07 om 14:58. |
|
|
|
|
|
#320 |
|
Nieuw Lid
|
We gaan voor de tweede jaar naar Rokytnice nad Jizerou.
Er moet in daar een nederlandse skileraar zijn; weet iemand zijn naam? |
|
|
|