het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 25-02-07, 21:07   #291
Forum Freak

Pelhøimov's avatar

Nationaliteit:
Arno, bedankt
Pelhøimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-02-07, 21:15   #292
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Goed zo Arno.
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-02-07, 21:22   #293
Nieuw Lid

Nationaliteit:
wie kan mij vertellen waar er mooie huizen te huur zijn in rokytnice nad jizerou voor minimaal 10 personen en dichtbij de piste studenov of de lisa hora. (liefst op loopafstand)
anit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 13:58   #294
Volwaardig Lid

surfdj's avatar

Nationaliteit:
Wij zijn net terug uit RNJ en het was weer fantastisch.
Skiën ging vooral in de ochtenduren uitstekend op Lisa Hora. 's middags dan maar iets eerder in de hospoda of pivnice.
Uiteraard vinden wij het eten bij hotel Krakonos het lekkerst (Michal + Jakob bedankt).
Wanneer je alleen logies boekt ben je dom want er zijn niet veel eetgelegenheden in RNJ waar je zomaar kunt binnenvallen. en Hollanders komen het liefst met z'n 20 tegelijk. En dan zijn ze vaak zo onbeschoft als ze weer niet kunnen eten, dat ik me afgelopen week ervoor geschaamt heb Hollander te zijn.
Wanneer je boekt, boek dan ook eten en denk niet goedkoper uit te zijn door zelf op zoek te gaan.
Als iedereen eens de moeite nam om zich via dit uitstekende medium te informeren wist je dat je bedrogen uit zou komen.
Volgend jaar gaan wij weer en van de zomer ook, maar dan met de caravan.
Surfdj

Laatst aangepast door surfdj; 26-02-07 om 15:45.
surfdj is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 15:01   #295
Volwaardig Lid

dijk's avatar

Nationaliteit:
wij zitten nog in Rokynice. we zijn indd een grote groep maar dat is erg gezellig. We reserveren het eten van te voren. Je kunt indd niet met zo'n grote groep ergens binnenvallen. we eten elke avond ergens anders, in het dorp maar ook wel verder weg. Daar waar het heerlijk eten is zijn wij ook.

Huisjes aan de piste kan ik niet zo zeggen, misschien even zoeken op de plattegrond van Rokytnice. Wij moeten wel met de auto naar de piste, omdat het lastig lopen is met de skis op de nek. Een deel van ons gaat skien in Studenov, de rest op de Lysa Hora.De conditie van de sneeuw gaat erg achteruit. De beginneners pistes op Studenov zijn nog redelijk, de grote piste is slecht. Op de Lysa Hora is het ook niet best.De roltrap en de nieuwe stoeltjeslift zijn geweldig. Vanmiddag voor het eerst op geweest. Veel beter dan de oude ankerlift. Groetjes Margriet
dijk is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 15:11   #296
Actief Lid

Nationaliteit:
Ga toch naar alf, weinig nederlanders maar wel leuk..
ILDIB is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 15:27   #297
Nieuw Lid

Nationaliteit:
ik ben de afgelopen week ook in rokytnice geweest en je zag de sneeuw steeds slechter worden ik las net op internet dat de bovenste piste's van studenov dicht zijn omdat er te weinig sneeuw is maar de lyce hora vind ik afgelopen vrijdag nog goed te skieen maar later in de middag werd de sneeuw wel slecht maar als iemand een leuk huis weet van ongeveer 10 of 11 personen laat het dan even horen
patrickje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 16:59   #298
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Citaat:
ILDIB schreef:
Bericht bekijken
Ga toch naar alf, weinig nederlanders maar wel leuk..
Wij hebben verleden week gegeten bij Alf,het zat vol met zeer veel luidruchtige Nederlanders.
We konden niet eens normaal praten.Ook het eten was niet zo dat we er terug zijn geweest.
henkr is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 17:09   #299
Lid

lisanne's avatar

Nationaliteit:
Dat klopt, wij hebben zondag bij Alf gegeten en wat denk je?
Zit er een groep van +- 25 nederlanders met kei harde carnavals muziek uit een radiotje en wat denk je ze waren ook nog verkleed.
Wij gaan expres op wintersport om de carnaval te ontlopen.
Dus dat was wel balen
En het was ook niet echt geweldig.
Als je echt lekker wilt eten kun je naar de Music Club gaan.
Kei lekker
Wel even van tevoren reserveren!!!
Dat was dit jaar echt de beste wat ons betreft.
lisanne is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-07, 17:19   #300
Nieuw Lid

Nationaliteit:
ja dat heb ik al vaker op het forum gelezen dat de music club goed eten heeft. maar deed de eigenaar van het restaurant niks tegen de mensen die de muziek zo hard hadden staan? maar kan iemand mij ook uitleggen waar het restaurant ALF licht
patrickje is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels