Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Wintersport
Rokytnice nad Jizerou

Rokytnice nad Jizerou

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 14-02-06, 22:45   #21
surfdj
Volwaardig Lid

surfdj's avatar

Nationaliteit:
Wij zitten vanf de 25e in hotel Krakonos. Beloofd dus prima te worden. Veel sneeuw en goed te eten. Inmiddels weet ik dat bier "pivo" is, ook heel belangrijk!
Weet iemand waar je het beste skies kan huren en waar je het beste les kan boeken (2 dagen priveles voor 3 personen)?
groeten surfdj

over pension hak vond ik dit
Oud 14-02-06, 22:53   #22
Rika/Gerben
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
hallo,
we hebben ook al eerder gekletst op dit forum surffan,(grapje)
als je in rokytnice bent bij de fam hak(hotel krakonos)
Je loopt naar de andere kant van de weg,gaat naar links loopt langs de supermarkt en de vietnamesen,dan kun je een zijstraat omhoog en daar kun je de skie's huren en de lessen bespreken.
mocht je er dan nog niet uitkomen(wat bijna onmogelijk is) dan zal meneer hak je met liefde brengen (het is misschien 5 minuten lopen.)
Ik hoop jullie volgende week daar te zien ,mijn schoonouders(vader is touringcarchauffeur bij dalstra)logeren daar ook de hele week wij logeren in een huisje vlakbij vysoke nad jizerou.willen voor volgend jaar bij de familie hak iets bespreken.
Dus mocht je een gezin zien met een grote dochter en twee kleine jongens waarvan een met bril,schroom niet en we drinken dan gezellig een glaasje
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-02-06, 23:01   #23
surfdj
Volwaardig Lid

surfdj's avatar

Nationaliteit:
Moeten we zeker doen.
Wij zijn met 3 grote kids (19,18,15) en ik ben te herkennen aan mijn kale kop. (kalesurfdj)
Hoe rijden jullie naar RnJ?
Oud 15-02-06, 07:35   #24
SpongeBob
Volwaardig Lid

SpongeBob's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
wachtwoord69 schreef:
..... mijn vraag is pension hak ,is dat het zelfde als hotel krakonos(die eigenaar heet ook meneer hak,en weet dat hij ook nog appartementen heeft)
Als je bij de familie hak logeerd zou je ook kunnen vragen of je het diner in het hotel kunt gebruiken,ik kan je verzekeren dat je een heel goed diner krijgt dan.
verder is er een leuke pizzatent in het dorp alleen moet je dat wel even bespreken als je daar wilt gaan eten.
Ik heb geen idee of dat dezelfde mensen zijn. Volgens mij komt de naam Hak wel meer voor in deze regio. De mensen waar wij het van huren zijn ongeveer midden dertig en heten Monika en Daniel. Ze hebben twee kleine kindjes. Maar als het inderdaad dezelfde mensen zijn, dan zullen we uiteraard ook even gaan eten in het hotel.

Ik verheug mij trouwens sowieso meer op het eten in Tsjechie dan op het skieën. Geweldig eten daar, ik heb nog nooit ergens anders een week lang alleen maar biefstuk gegeten.
SpongeBob is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-02-06, 09:48   #25
Kaptain
Nieuw Lid

Kaptain's avatar

Hallo mensen,

Wij hebben sinds de zomer van het vorig jaar een huisje in Rokytnice gekocht. Ik ben bezig met het maken van een website. Wellicht vinden jullie het leuk om deze eens te bekijken. Er staat ook veel informatie op over het gebied en zo. Veel leesplezier. Ik zou het op prijs stellen als jullie in mijn gastenboek schrijven wat je van de site vindt!

http://www.jizeracottage.com/

Groet,
Henry
Kaptain is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-07-06, 17:13   #26
inas
Volwaardig Lid

inas's avatar

Nationaliteit:
spijt me heel erg, maar heb alleen maar vervelende ervaringen met Alf. Grote groep mensen: de laatste krijgt het eten wanneer de eerste al lang klaar is.
Met 4 personen idem.
Hygiëne: de kok met een groot vies verband om zijn vinger..........

Voor ons geen Alf meer
inas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-08-06, 11:25   #27
Eliisa
Nieuw Lid

Eliisa's avatar

Nationaliteit:
Skigebied Horni Domky (snowboarders)

Goeiemiddag,wij wouden een app boeken in de buurt daar,
maar toen las ik dat op http://www.euroholidays.nl,(zie beneden)
En dat vond ik wel erg jammer ! want wij snowboarden alle 4,
weet iemand of die regels inmiddels al is ingetrokken?,
Groetjes Elisa

info voor snowboarders: Snowboarders worden niet toegelaten in de
stoeltjeslift naar de Lysa Hora (skigebied Horni Domky).
Eliisa is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-08-06, 10:21   #28
Maria
Super Lid

Maria's avatar

Hoi Elisa,
Volgens mij mag je er idd niet in (feb 2006) maar je kunt evengoed wel de Lysa Hora op tot zeg maar halverwege, en dan is er wel een gedeelte voor snowboarders aangelegd. Ook op Studenov mag je wel snowboarden (ook snowboardtrack), daar zijn alleen sleep- en ankerliftjes. Als je al een gevorderde snowboarder bent is misschien een uitgebreider gebied beter?
groetjes,
Maria
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-08-06, 19:20   #29
inas
Volwaardig Lid

inas's avatar

Nationaliteit:
Nou, volgens mij was het afgelopen winter voor het eerst wel toegestaan voor snowboarders op de lysa Hora
inas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-08-06, 20:46   #30
Maria
Super Lid

Maria's avatar

Tja, ze mogen zeker wel op de Lysa Hora, maar volgens mij toch echt niet met de stoeltjeslift.
Het best is misschien om een mail te sturen aan de plaatselijke VVV. (of navragen bij degene bij wie je boekt, die is dan ook verantwoordelijk als het niet zo is (schadevergoeding)).
groeten, Maria
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed