![]() |
|
|
#251 |
|
VIP Lid
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
VIP Lid
|
Citaat:
SpongeBob schreef: Als je nu nog even weer kijkt ('t is wel donker) maar dan zie je in ieder geval dat er toch al weer wat is gevallen sinds vanmiddag. Als dat vannacht even doorzet, ligt er morgen zo weer 5 a 10 cm bij. ik heb gekeken,en het ziet er toch echt naar uit dat ik jou in de vakantie op de ski's voorbij zie komen(vergeet niet je bruine broekje aan te doen he)(je hebt toch ook een geel jasje,misschien kunnen we nog een leuke act op de studenov doen ofzo)(de pinquindans ??) en heb je robert in rokytnice nog gebeld (sorry punk,moest even) |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik kan Robert niet bereiken, want die staat continu op de piste, les te geven. Iedereen die wil hem graag als leraar, want hij is zo goed.
Ik begin er nu echt zin in te krijgen. Ik heb gisteren bij Snow en Co in Roden nieuwe ski's gekocht. Echt vet (of hoe noemen ze dat tegenwoordig). De skibox komt volgende week woensdag binnen, en ik heb zojuist de dakdragers gemonteerd. Staat ook wel stoer. Ik ben er klaar voor, dus laat de wintersport maar beginnen. |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Forum Freak
|
Oh Rika, ik hoop toch echt heel erg voor jullie en alle anderen dat het nog genoeg gaat sneeuwen om te kunnen skieën!!
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
maaaaar ik ga me er niet al te druk om maken hoor,het komt zoals het komt en daar verander je toch niks aan,en dan wordt het gewoon lekker wandelen in rokytnice en omstreken |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Forum Freak
|
Een prima instelling Rika, ik ben trots op je!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#260 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij verblijven in Rokytnice nad Jizerou, maar we skiën meestal ook een dag in Vysoke en in Jablonec nad Jizerou en Paseky. Allemaal dichtbij elkaar en nog redelijk rustig.
Waar rijden jullie meestal langs? Door Polen of langs Liberec? |
|
|
|