![]() |
|
|
#241 |
|
VIP Lid
|
:traan: nee he,niet nog meer !!!!!
het ergste is ik heb ook nog vuurrood haar,dus je kan me bijna niet misschen, maar gelukkig surfer,jij bent toch die knape kerel met dat mooie kale hoofd ???? dus jou herken ik zo. gaat trouwens iedereen in de week van 24 februari naar rokynice |
|
|
|
|
|
#242 |
|
Volwaardig Lid
|
Daar lijkt het wel op. Maar ja, Rokytnice is ook minstens eenmaal per jaar volledig Nederlands.
Nu nog maar hopen dat er nog wat sneeuw bijvalt, want echt geweldig is het nog niet. En het wordt nog ietsje warmer richting het eind van de week. Wat het volgende week wordt weet ik niet. Maakt ook niet zoveel uit, als het op 23 februari maar flink sneeuwt zodat er 40cm bijkomt. Daarna mag het de hele week zonnig zijn. |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Volwaardig Lid
|
www.demafkezen.nl
Wij komen 24 februari ook met 20 mensen in Rokytnice en hebben allemaal een lime groene ski-pully met neon roze mafkezen-logo op de rug, maar dat valt alleen op als we onze ski-jas niet aan hebben.
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Super Lid
|
Ik ga Žn week eerder, samen met nog veel meer NL vakantieganger (lang leve de vakantiespreiding). De sneeuw die er dan lag zal eind van de week wel weggeskied zijn...
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Volwaardig Lid
|
Je kunt voor volwassenen en kinderen ook skiles nemen bij skischool Classics. Als je ski's huurt bij Petr, krijg je les van Classics. Deze geven les in Studenov. Het bevalt ons al jaren zeer goed.
We zullen elkaar wel zien in de vakantie, zijn al zoveel herkenbare dingen genoemd. Groetjes margriet |
|
|
|
|
|
#248 |
|
Super Lid
|
zit Classic skischool in/bij Roxana?
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Maria
Ik weet niet wie of waar Roxana is. Skiverhuur Petr zit in het centrum van Rokytnice, daar kun je de les afspreken. Heeft ook wel een eigen website, zie eerder in dit forum Groetjes Margriet |
|
|
|