![]() |
|
|
#231 |
|
VIP Lid
|
ik had nog even een vraagje over de skischolen in rokytnice.
Onze jongens hebben vorig jaar in vysoke nad jizerou om de dag 2 uurtjes les gehad(prive),nu ben ik zover dat er bij de horni domky ook een school voor kinderen is,maar weet iemand ook er een skischool voor kinderen op de studenov is. toen ze 2 en 3 jaar oud waren hebben ze het even geprobeert daar,maar dat was een schooltje,je kon je opgeven en een half uur later was het weer gebeurt. nu willen wij ze ook weer graag om de dag 2 uurtjes op les dus heeft iemand nog tips,(gerben blijft uiteraard wel in de buurt,want ja het blijven wel je kinderen)maar kan dan misschien zelf eens even een kleine piste pakken,en tiny heeft aangegeven dat zij het liefst ook op de studenov les wil nemen,omdat haar neefje dit jaar ook meegaat,en die nog niet super kan skieen. en ma,ma neemt na de val van vorig jaar prive les,waar weet ik nog niet. dus mochten daar nog tips voor zijn dan horen we het graag. groet Rika |
|
|
|
|
|
#232 |
|
Volwaardig Lid
|
Er is zeker een skischool op Studenov. En vorig jaar heb ik hier ook groepen kinderen gezien, die les kregen.
Ik zal niet zeggen dat je bij de skischool, direct bij de parkeerplaats in de "boerderij" je lessen moet regelen, en dat je dan naar Robert moet vragen omdat hij zo goed is. Vooral met kinderen. Dat ga ik dus niet vertellen, want anders dan kunnen wij geen les van hem krijgen. Aangezien jullie in dezelfde week gaan als wij. Dus wel een skischool, ook een goede leraar, maar ik zeg niet dat hij Robert heet. |
|
|
|
|
|
#233 |
|
Super Lid
|
Hee Spongebob, volgens mij ga ik een week eerder, dus aan mij kan je gerust alle details geven! Hebben we ´t over JPK? Wij willen ook les nemen op Studenov (in elk geval voor 4 kinderen varierend van 5 tot 10 jaar oud, de laatste met enkele jaren ervaring). Kun je op Studenov ook les krijgen voor gevorderden of moet je dan naar de Lysa Hora?
groetjes, en dank, Maria |
|
|
|
|
|
#234 |
|
VIP Lid
|
gevorderden kunnen ook op de studenov les krijgen,gerben heeft dit in 2004 ook gedaan.
bij spartak meen ik mij te herrineren,de eerste dag was niet super,toen hebben ze de leraar gevraagd om iets meer uitdaging en toen was het prima(de beste man was iets te voorzichtig. en inderdaad in 2004 was er een jpk skischool voor kinderen ja,is deze een beetje goed, en bij welke school werkt robert???(ik gok op jpk) |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Super Lid
|
ik gok ook op JPK. Heb zelf in Harrachov 2 jaar les gehad bij JPK en dit is goed bevallen (ook voor de kinderen, hoewel de kleinsten toen met zo´n grote groep waren dat ze (te) weinig aan de beurt kwamen en het met -8 wel eeeeeerug koud kregen).
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Ondanks veel trammelant na gestolen skies, is ons de prive skiles bij P-sport erg goed bevallen (Hradek bedankt)
Gewoon afspreken, bij de verhuur, waar je wilt skien en de desbetreffende skileraar staat op de aangegeven plaats. Prive heeft het voordeel dat je veel meer aandacht in een korte tijd krijgt en wachten op elkaar bij -8 is er haast niet bij. Je skiet dus de gehele lestijd volop en dat voel je achteraf best wel. Wij vonden de lessen uitstekend, met de nieuwste didactieken en plezierige leraren. Surfdj |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik ga echt niet zeggen dat Robert bij JPK werkt. Ik zal Robert van JPK wel even bellen dat hij geen les moet gaan geven aan de koters van een "gele pinguin"
![]() |
|
|
|
|
|
#238 |
|
VIP Lid
|
lekker ding ben jij !!!!!!
wedden dat ik je tegenkom daar in rokytnice,en dat je echt gele pinquin gaat roepen,of nog erger je gaat staan wijzen,jemig ik schaam me nou al helemaal kapot,ik ga daar weer af als een gieter. oke oke misschien dat ik nog wel een nieuwe jas ga kopen,al benik wel erg blij met mijn gaastra gele pinquin jas als je dan toch die robert gaat bellen,vraag dan gelijk even of hij nog plaats heeft dan voor prive les voor een gele pinquin op de studenov in rokytnice |
|
|
|
|
|
#239 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
even off-topic: en niet alleen Spongebob kan roepen, imiddels veeeeeeeeeeel meer mensen. André van Duin zou roepen: Pinggggggggvogel. |
|
|
|
|
|
|
#240 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
ook wij zullen uitkijken naar een gele Gaastra skijas en dan heel hard roepen