![]() |
|
|
#221 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Sorry, had het antwoord van Lady niet gezien. |
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ben zelf meer van het skien, maar mijn zusje die snowboard en 2 of 3 jaar geleden mocht je niet in die lift, dus vorig jaar heeft ze het niet eens geprobeerd, omdat je dan ook eerst met die vervelende sleeplift moest en dan vervolgens maar een klein gebied had om te snowboarden. Goed om te weten dat het nu wel mag, hadden we dat vorig jaar maar geweten haha.
Wij gaan trouwens ook meestal naar Studenov, omdat mijn ouders dat leuker vinden en ook handiger voor onze dochter van 2 die dit jaar voor de 3e keer op wintersport gaat. |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Volwaardig Lid
|
Weekend 23/24 en 25 februari
Voor de mensen die het hele weekend al aanwezig zijn:
Schmuggler Wochenende! 23.02. - 25.02.2007 Freitag den 23.02.2007
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Super Lid
|
Dat ga ik dus (gedeeltelijk) meemaken.
Heeft iemand enig idee wat ein Faschingpilgerzug is? |
|
|
|
|
|
#225 |
|
Volwaardig Lid
|
Het is een soort Carnavalsoptocht denk ik. Pilger zijn pelgrims dus het zal wel met dit thema te maken hebben
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Volwaardig Lid
|
Jammer
Dat kunnen wij helaas niet meemaken, want we arriveren pas zaterdagsmiddags om een uur of 4 of 5.
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
Volwaardig Lid
|
Kinderrennen zijn ws. skiwedstrijden voor kinderen.
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Super Lid
|
[quote=Maria;140146]Dat ga ik dus (gedeeltelijk) meemaken.
QUOTE] Vraag me eigenlijk af of je hier blij mee moet zijn... |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Als de sneeuw zou gaan smelten (liever niet) kunnen we in ieder geval de plaatselijke folklore meemaken.
Als er nog voldoende sneeuw ligt dus op vrijdag op Lisa Hora gaan skien en zaterdag op Studenov. Liever nog een beetje winter erbij, voor wat meer sneeuw. Surfdj |
|
|
|