het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 30-01-07, 17:37   #211
Volwaardig Lid

LadyJane's avatar

Nationaliteit:
Sneckoland

Dus jullie waren dat vorig jaar met Nederlandse muziek in'trestaurant van Sneckoland? Wij aten daar de laatste avond met 20 mensen ook, maar wij gaan later op de avond ook vaak naar de disco in Sneckoland en daar is't nooit meer zo druk, terwijl dat mooi verbouwd was.We gaan ook uit in de MusicClub.
Wij komen allemaal uit Drenthe.
LadyJane is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-01-07, 21:48   #212
Volwaardig Lid

dijk's avatar

Nationaliteit:
haha dat waren wij dus, ook van de groep van 24. Maar weten jullie ook nog andere restaurants waar je met zo'n grote groep kunt eten? Bij Music Club kun je nl niet reserveren, en dat moet wel met zo'n grote groep.
Groetjes Margriet
dijk is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 07:54   #213
Volwaardig Lid

SpongeBob's avatar

Nationaliteit:
Eten met zo'n grote groep is volgens mij wel een probleem in Rokytnice. We waren vorig jaar met 6 man, en dat was soms al een probleem (als je niet gereserveerd had).
Volgens mij kun je inderdaad het beste in Snekoland terecht met zo'n grote groep.
Dat wordt dus dringen geblazen. Effe een schema-tje opstellen dacht ik
SpongeBob is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 09:04   #214
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Nou hoor ik altijd een heleboel mensen zeuren, mekkeren en springen zodra er iets word gemeld over Landal park aan het Lipnomeer. Maar als ik dit zo lees is dit veel erger. Ik ben hier nog nooit geweest maar is het in Rokytnice druk bezaaid met Nederlanders.

Nou ik wil jullie in ieder geval veel plezier toewensen alhoewel dat wel zal lukken als ik dat zo lees.
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 12:19   #215
VIP Lid

Rika/Gerben's avatar

Nationaliteit:
dan wordt het tijd sas dat je ook eens die kant op gaat het is daar schitterend in de winter(alhoewel ik wel steeds mooiere plekjes ontdek)
maar om het bij het onderwerp te houden hier even de site van rokytnice

www.rokytnice.com
Rika/Gerben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 12:25   #216
Sas
Super Lid

Nationaliteit:
Haha, ik doe het jullie niet aan. Want komt Sas & Co voor wintersport in CZ dan ligt er geheid geen sneeuw :snik:. Alhoewel, wie zijn er op wintersport .
Sas is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 13:49   #217
Volwaardig Lid

LadyJane's avatar

Nationaliteit:
Restaurants

Wij reserveerden vorig jaar 1 of soms 2 dagen van te voren en we aten elke avond in een ander restaurant.
Boven de winkel is het eten ook heerlijk of bovenaan straatje naar Studenov bij de Tumblingbaan of in Sporthotel, allemaal aanraders voor een grote groep.
Oud 31-01-07, 16:38   #218
VIP Lid

Kajuna's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Sas schreef:
Bericht bekijken
Want komt Sas & Co voor wintersport in CZ dan ligt er geheid geen sneeuw
Dat komt gewoon om dat je zo een hartverwarmend karakter hebt meid, daar heeft sneeuw geen kans tegen en blijft dus weg.
Kajuna is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 16:45   #219
Nieuw Lid

Paulien1978's avatar

Nationaliteit:
Nieuwe lift Horny Domki

Hallo,
Wat grappig wij gaan al een aantal jaren achter elkaar op wintersport naar Rokytnice en komen ook al zo'n 10 jaar achter elkaar in de rest van Tsjechië en ik ontdek deze site nu pas.
Begrijp ik het goed en is er een nieuwe stoeltjeslift op de Horny Domki? Dat is dan echt een hele verbetering.
Weet iemand ook of je daar met je snowboard in mag, omdat je in de andere stoeltjeslift die naar de top gaat niet met je snowboard mag.
groetjes Paulien
Paulien1978 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 17:05   #220
Volwaardig Lid

LadyJane's avatar

Nationaliteit:
Horni Domky

Ja hoor Paulien je mocht vorig jaar ook al met je snowboard in de 4 pers. stoeltjeslift op de Lisa Hora.
Wij gaan ook al 10 jaar op wintersport naar Tsjechië en ik kende dit leuke forum ook niet.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels