![]() |
|
|
#191 |
|
Volwaardig Lid
|
Horni Domky
Horni Domky is niet moeilijk maar je moet ff weten waar je naar beneden gaat.
Gewoon de blauwe borden aanhouden dan kom je helemaal weer beneden, maar je kunt ook langs't bospaadje, dat is voor't sterke drank-kraampje voor't bos linksaf, dan omzeil je de steile piste en kom je bij die 2 éénpers.sleepliften of je gaat verder naar beneden naar de 4-pers.stoeltjeslift. |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Volwaardig Lid
|
Rokytnice nad Jizerou
Gaan er 24 febr. nog mensen naar Rokytnice nad Jizerou? Wij gaan met een groep van 20 20ers en we gaan 's avonds uit in disco Sneckoland, MusicClub en nog een ander. ![]() |
|
|
|
|
|
#193 |
|
VIP Lid
|
yep wij zijn ook van de partij,we zijn met 14 personen sterk.
(allemaal familie,zussen schoonzussen,broers en zwagers,en de kinderen en onze geweldige pleegbroer)de jongste is 4 de oudste 38(ik dus) verder zit het allemaal om de 25/30 jaar Wij gingen 3 jaar terug altijd naar de kino naast hotel krakonos misschien kan je zeggen waar dat is waar jullie naartoe gaan?? het is mij niet bekend namelijk dus misschien komen we elkaar wel tegen,en dan drinken we een pivo groet Rika o ja waar verblijven jullie dan in rokytnice |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Volwaardig Lid
|
Rokytnice
Wij logeren dan in Pension Samohel, even voor het centrum.
Heb ik rechtstreeks geboekt. Is wel riskanter natuurlijk. Vorig jaar in Huis Roko (straatje omhoog naar Sporthotel), toen gingen we elke avond in een ander restaurant uit eten. Was ook heel afwisselend. Moest je wel 2 avonden van tevoren bespreken met zo'n groep maar straks eten we steeds in ons pension.Er zit straks ook nog zo'n grote groep uit onze woonplaats dichtbij ons pension. We skiën meestal in Paseky, Jablonec of Rokytnice. |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij gaan ook met een hele groep, 24 personen. We zitten in 3 verschillende pensions/
vakantiehuizen
. Meer dan de helft van de groep is jeugd. Ik weet niet of ze echt naar de disco gaan, misschien. Wel gaan we elke avond uit eten in het dorp, dit is alleen al een groot feest. Ja je moet inderdaad van te voren reserveren, vooral met zo'n grote groep. Maar het is altijd heerlijk en erg gezellig.
Groetjes Margriet |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Volwaardig Lid
|
Pension
De eigenaar van ons pension belde dat hij zich verheugt op onze komst.
Vinden we fijn omdat we dat pension en hem nog niet kennen. We kunnen gewoon daar aan hem betalen. Hele aardige man klonk het. |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Volwaardig Lid
|
Ook wij gaan op 24 februari met een groep van 10 man naar Rokytnice. We hebben een huis gehuurd, Welcome, heet het huis.
Verder gaat er vanuit ons dorp nog een groep van ongeveer 12 man. Ik heb zo het idee, dat ik nu alvast maar restaurantjes moet gaan reserveren. Of we moeten nu afspreken dat we na elkaar gaan eten. Het kon er nog wel eens druk worden heb ik zo het gevoel. |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Volwaardig Lid
|
Oh ja, jullie gaan ook met een hele groep toch?
Kin we mooi Grönnings proaten met mekoar ja. Verstoan ze toch nait ![]() |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn met 24 personen. Wordt weer lachen bij het eten. Cd's mee met carnavalmuziek en Snekoland staat weer op zijn kop.
Enne............ans mot'n wie ook moar wat van Ede Stoal zing'n |
|
|
|