![]() |
|
|
#181 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Alleen het eerste stukje is even lastig, daarna heerlijk vlak..zeker als je rechts aan de buitenkant blijft
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
VIP Lid
|
kan je mij vertellen welke route dat dan is (ik denk als ik uit de lift glij rechts ??)
mijn schoonzus ging de rode piste af die heeft echt staan janken dat ze niet meer durfde. het grapige was dat onze dochter Tiny toen nog 10 jaar oud(inmiddels bijna 13 en heel wat ervaring rijker)altijd heel rustig en beheerst,alles overweegt,zij daar met 8 man om mijn schoonzus stonden(want ja,ze moest toch naar benenden) ineens ging (ze had nog maar een week les gehad),gerben was helemaal onderste boven was een klasse meid,laat haar niet beinvloeden door anderen,heeft zelf het denkvermogen,om eerst te bekijken hoe kom ik veilig naar beneden,en daar ging ze grote bochten,ze had niemand om haar heen(gerben volgde haar)geen gezeur,want ze had zelf zoiets van"ik zal toch moeten". Kijk ik heb dat niet,maar probeer altijd wel om mijn kinderen dat vertouwen mee te geven. Daarom zal en moet ik voor mijzelf ook dit jaar echt van die horny domky. Is het niet voor mijzelf(wel in de eerste plaats)dan is het wel voor iniedergeval nu onze tiny(want zij wil ook graag dat mem mee gaat) en natuurlijk wil ik zelf ook,onze kinderen zijn gelukkig jong begonnen met skieen,ik niet ik was al 34 jaar. gerben was 16 jaar toen die begon,tiny 10,siebren 3 en wiebe 4 jaar. Als het zo gaat zoals het nu gaat dan gaat wiebe me eind Februari voorbij,vindt ik helemaal niet erg,ik zou het geweldig vinden,maar een mem die als de anderen zijn te skieen aan de koffie zit,KIJK DAT WIL IK DUS NIET,en zij gelukkig ook niet. Zijn er nog tips,ik houd me van harte aanbevolen Groet Rika |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Super Lid
|
Hoi Rika,
Ik ga ook uit de lift réchts, eerst dat smalle pad af zeg maar. da's volgens mij de makkelijkste route. groetjes, Maria |
|
|
|
|
|
#184 |
|
VIP Lid
|
heb ik nog 1 vraag
ik ga dus eerst met de nieuwe stoeltjeslift,vervolgens moet ik de route 1a nemen om bij de volgende stoeltjeslift te komen,naar boven,en neem ik dan de route 1(de blauwe,en die is links,ik zei dus eerder rechts)(foutje) of neem ik 5 (de rode,ik denk van niet) Volgens mij zijn de anderen toen 3 afgegaan,en daar stond mijn schoonzus met haar tranen. nou ik hoor het nog wel Waarom hebben ze trouwens die stoeltjes lift niet zo gemaakt dat het aan elkaar grenst,want nu moet je eerst nog weer een flink stuk naar beneden volgens mij en weet ook iemand waar ongeveer de kinderskischool is bij de horny domky nou dat waren al 3 vragen bedankt alvast |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
eerste lift ga je uit en dan ski je naar de andere lift over blauw 1 en 1d! via 1a heb je namelijk een lekker stijl stuk met de rode 2 samen. Vanaf de sleeplift aan het eind van 1d kun je redelijk makkelijk over een brede piste naar de lift skieen. Neem de lift en ga vooral linksaf, niet rechts uit de lift. Blijf dan aan de rechterkant.. Het begin is daar wat steiler, de rest is prima te doen zoals hierboven staat.
Waarom die liften niet bij elkaar? Omdat het hele principe van skien is om een beetje afwisselende afdalingen te doen. (om nog maar te zwijgen over spreiding van skieers) |
|
|
|
|
|
#186 |
|
Volwaardig Lid
|
[quote=Rika/Gerben;137969]
'Waarom hebben ze trouwens die stoeltjes lift niet zo gemaakt dat het aan elkaar grenst,want nu moet je eerst nog weer een flink stuk naar beneden volgens mij' Er is toch niks mooiers om vanuit de nieuwe lift alvast een stukje te kunnen skieën? Het is een mooi gedeelte, waarop iedereen weer ff kan wennen om vervolgens naar de volgende lift te gaan. Ook de spreiding van skieërs wordt hiermee idd. bevorderd. Wanneer dit niet meespeelt hadden ze ook andere oplossingen kunnen bedenken, want zover is de tweede lift niet weg vanaf de oude startlift. |
|
|
|
|
|
#188 |
|
Super Lid
|
Lieve Rika, mischien toch maar gewoon ergens koffie gaan drinken terwijl de rest aan het skieen is?
![]() |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Super Lid
|
Je hebt groot gelijk meid.Ik ook met m'n grote mond.Ik heb nog nooit op skieen gestaan dus ik mag helemaal niets zeggen.Nou dit nog effe dan.Go for it girl
![]() |
|
|
|