![]() |
|
|
#161 |
|
Super Lid
|
klopt, dat is 'm. Die vreselijke (steile) anker is nu definitief verleden tijd! Je kunt je (jonge) kind nu dus ook mee de berg opnemen. nu alleen nog even klauteren van de P naar de lift.
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Volwaardig Lid
|
Gewoon 's morgens lekker op tijd komen, dan kun je je auto volgens mij tot vlak bij de lift parkeren, of niet?
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Lid
|
ja dat klopt.....wij hebben hem ook geparkeerd op het kleine terrein bij de lift. alleen wij gingen met de lift om de berg op te gaan zonder sneeuw (helaas), maar het is wel een mooie ervaring ....en een aanrader ---> het restaurant rechts van de lift als je boven op de berg uitstapt....ze serveren er heerlijke soep!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Volwaardig Lid
|
Ha, heerlijke soep!! Maar ja, waar serveren ze dat niet in Tsjechie.
We gaan nu voor de vijfde keer naar Tsjechie, maar ik verheug mij altijd op het eten in die vakanties. Want hoevaak maak je het mee, dat je op vakantie zowel tussen de middag als 's avonds biefstuk gaat eten. Zal ook dit jaar weer met veel plezier gebeuren. |
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
(alhoewel ie niet kan tippen aan Alf in dolni rokytnice) |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Nieuw Lid
|
rokytnice
hallo,
Ik wou even iedereen bedanken in dit forum voor de goede adviezen. Kei goed bevallen, zeker een aanrader. We zijn net terug gekomen uit rokytnice en hebben veel geluk gehad want we hebben de hele week kunnen skien. Ondanks dat er niet al teveel sneeuw lag. Één min puntje skie lessen voor de kinderen waren iets minder goed geregeld, grote groep en werden elke dag ergens anders naar toe gebracht om te lessen. Ik wilde ook nog even bevestigen wat iedereen schrijft over hotel Krakanos, super lekker gegeten en super kind vriendelijk. Hellaas mijn navagatie systeem kwijt geraakt, iemand toevallig gevonden. Ik heb aangifte gedaan, politie keek een beetje stug maar viel achteraf wel mee, waren best vriendelijk. Wij hadden geboekt bij mozaikreizen, ik had eerst twijfels maar alles was gewoon goed geregeld. Dit was het zo'n beetje. Ik ga zeker nog een keertje terug. Denk in de zomer want je kunt er volgens mij ook goed golven. nogmaals bedankt, |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
als iemand jouw navigatiesysteem en mijn skies gevonden heeft hoor ik het graag.
Iemand ook een idee hoe we aan sneeuw komen? |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Super Lid
|
met die skies ga je binnenkort ter plaatse toch nog aan de slag?
|
|
|
|