|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#152 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Ja, wij zaten in het hotel.
Maar het kwam wel vaker voor dat gezelschappen dachten te kunnen aanschuiven, maar dat kon dan niet omdat hij op bepaalde tijden zijn hotelgasten van eten moest voorzien. Op een ander moment was dit wel mogelijk, gezien veel terugkerende niet-hotelgasten als eters. En voor het geld hoef je zijn 3 gangenmenu niet te laten, ruim voldoende (en wij zijn grote eters) en keuze uit meerdere menu's. En dan die pivo's natuurlijk ![]()
|
|
|
|
#153 |
|
Nieuw Lid
|
Krakonos is inderdaad een prima eetgelegenheid, wij zijn er een paar jaar geleden ook elke dag wezen eten.
Je kunt ook helemaal aan de linkerkant van het gebouw naar binnen om te eten, dit is meer het Tsjechische deel en is goedkoper dan het hotel maar komt wel uit de zelfde keuken. je moet er wel reserveren. |
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Lid
|
Ik heb geen zin om 17 pagina's door te spitten, dus als ik iets zeg dat al genoemd is. Don't blame me
![]() Ik heb er 4 jaar geleden geweest en vond het wel aardig. We zijn nog uitgeweest 's avonds in een idioot barretje met allemaal jongelui op de eerste verdieping beetje roken (vanalles) en spelletjes spelen. Na een snelle tequila zijn we daar ook weer vertrokken. En we hebben in een restaurantje Olifantenoor gegeten en dat was superlekker, maar iedereen die dat had zat te kotsen een dag later. Lekker dus !!!! Snel terug naar het westen ![]() |
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
en dat maakt volgens mij niet uit waar je zit. Ik ga ervan uit dat niemand je bewust iets voorzet wat niet (meer) goed is. |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Moderator
|
|
|
|
#159 |
|
Lid
|
ook wij zijn net terug uit Rokytnice....Ook heerlijk gegeten in Hotel Krakanos!!!! zonder te reserveren , en dat was geen probleem! Het eten was er werkelijk super , echt een aarader!!!
We hebben geen sneeuw gehad, maar ondanks het "niet"skieen hebben we super genoten!!!! alleen al het eten daar verheugde ik me weer op... Helaas nu weer even afkicken thuis omdat al dat lekkers hier niet te krijgen is..... jammer, maar ik ga aan de slag met de bramboraky en de goulasj soup.... fijne jaarwisseling allemaal!!! |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Volwaardig Lid
|
Ik heb even een vraag over die nieuwe stoeltjeslift die op 15-12 geopend is. Als ik de panaromakaart bekijk van het skigebied, welke van de twee stoeltjesliften is dan de nieuwe?
Mijn gevoel zegt dat het de lift is die vanaf de P-plaatsen naar Lovcenka gaat. Klopt dat? En als dat zo is, dan zijn we dus ook af van het probleem die er altijd was met het stuk klunen naar de liften toe. Je kunt nu dus waarschijnlijk vanaf de P-plaats in de lift, naar boven, en dan lekker naar de andere liften toe skieën, en dan verder omhoog naar de Lysa Hora. Kan iemand mij daar al antwoord opgeven? |
|
|
|