|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#141 |
|
Gast
|
Laat het mij ook even weten Silvia
|
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Volwaardig Lid
|
Goed eten is natuurlijk heel persoonlijk. Wij eten altijd goed in Snekoland (restaurant naast een disco). Deze is bij ons ook befaamd om zijn mixjes. De shooter is hier topper. Verder kun je ook goed eten bij Ladja. Dat is de naam van de eigenaar, de naam van het restaurant ben ik ff kwijt. Aan de buitenkant is het lichtblauw. Direct ernaast, onder één dak, zit een bakkerswinkeltje.
Afhankelijk van de drukte doe je er goed aan om bij grote drukte een dag van tevoren te reserveren, wil je met 10 man plaats hebben. Wij gaan altijd met ongeveer 20 man (voorjaarsvaakntie) en reserveren is dan altijd een must). Ook goed eten kun je in de Music-club in het centrum, maar daar kun je niet reserveren. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Volwaardig Lid
|
Er is ter plekke genoeg te huur en keuze uit meerdere zaken. Wij huren altijd bij skiverhuur Petr (centrum)
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Als je gaat huren zorg dan dat je een verzekering erbij (diefstal en beschadiging) afsluit!!!
Bij ons werd vorig jaar 1 paar huurski's gestolen en toen zijn wij voor een behoorlijk bedrag afgezet bij P-sport. Overigens goed materiaal daar en prima skiles (Hradek bedankt). dit jaar gaan we kijken of dezelfde skies er weer terug zijn en als dat zo is dan ... .... ![]() skidj
|
|
|
|
#147 |
|
Nieuw Lid
|
hallo,
hartelijk bedankt voor al jullie info rest mij nog een paar vraagjes hoe zit het eigenlijk met ski les kan dat ook daar terplekke zijn er ook nederlands sprekende leraren voor de kinderen vriendelijke groeten, |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Eetcafe Alf, voor al uw feesten en bruiloften.. Ik zweer erbij. (verwacht geen luxe)
http://www.rokytnice.com/alfhttp://www.rokytnice.com/alf |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Lessen bij P-sport gingen in het gebroken Engels met zeer veel Duits.
Dit waren overigens privé lessen. In het Nederlands skiles krijgen weet ik niet. Surfdj
|
|
|
|
#150 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Trouwens lekker eten kun je bij hotel Krakonos.
Van te voren wel afspreken en dat kun je gezien de kwaliteit rustig voor de hele week doen. De keuken van Michal Hak staat bekend als erg goed (grote of kleine pivo?) Grote natuurlijk Surfdj
|
|